پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:14 - 1400/06/25
جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه از قطع سهمیه سوخت ماشین آلات فعال در بخش کشاورزی از جمله تراکتور و کمباین خبر داد .

 علی پیرمرادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه از قطع سهمیه سوخت ماشین آلات فعال در بخش کشاورزی از جمله تراکتور و کمباین خبر داد و گفت: مالکین ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک تا ابتدای مهر ماه سال جاری بایستی نسبت به اخذ پلاک شماره گذاری اقدام نمایند.

پیرمرادی افزود: در راستای اجرای طرح شماره گذاری ماشین آلات خودگردان کشاورزی، مالکین دستگاه‌های تراکتور و کمباین که تاکنون در طرح شماره گذاری ماشین آلات مشارکت نداشته و تشکیل پرونده نداده اند، از ابتدای مهر امسال سوخت تخصیص نمی‌یابد.

  • پیرمرادی اظهار داشت: ارائه سوخت به صورت صدور حواله موقت که با هدف برداشت محصولات کشاورزی به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک انتظامی صورت می‌گرفت از اول مهرماه امسال قطع خواهد شد.
  • مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه تصریح کرد: متقاضیان در اسرع وقت نسبت به مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی دهستان مربوطه یا شرکت‌های فنی و مهندسی کشاورزی جهت ارائه مدارک و تشکیل پرونده اقدام نمایند.

وی هدف از پلاک گذاری و شناسنامه دار کردن ماشین‌های بخش کشاورزی را مدیریت مصرف بهینه سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان نمود.

گفتنی است تعداد ۹۶۲۵ دستگاه در شهرستان ارومیه فعال هستند که ۲۰۵۵ دستگاه از آن‌ها پلاک گذاری شده است و برای ۷۱ درصد تشکیل پرونده شده است، همچنین از ابتدای سالجاری ۲۲ میلیون لیتر سوخت از طرف این مدیریت تائید شده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین