پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:43 - 1400/06/26

یک کشته و ۴ مصدوم در ۲ حادثه رانندگی در اردستان

کارگر آنلاین/ مسئول فوریت‌های پزشکی اردستان گفت: واژگونی خودروهای سورای پژو و پراید به ترتیب در محور ترانزیت نایین به اردستان و کیلومتر پنج محور اردستان به زواره یک کشته و چهار مصدوم‌ بر جای گذاشت.

 جواد مطیعی مسئول فوریت‌های پزشکی اردستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: در حادثه رانندگی محور نایین به اردستان، خودرو پژو که به سمت اردستان در حرکت بود در کیلومتر ۳۰ محور به دلیل واژگونی دچار حادثه شدید شد.

وی افزود: بر این پایه، یکی از سرنشینان خودرو سواری که زن ۶۸ ساله بود به دلیل شدت صدمه‌ها پس از انتقال به بیمارستان جان باخت و راننده و ۲ نفر دیگر از سرنشینان خودرو مصدوم و به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل و بستری شدند.

به گفته وی در واژگونی خودروی پراید در کیلومتر پنج جاده اردستان به زواره نیز راننده خودرو که زن حدود ۳۶ ساله بود به شدت مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان اردستان به دلیل شدت صدمه‌های وارده به اصفهان اعزام شد.

مسئول فوریت‌های پزشکی اردستان با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ درصد اتفاق‌های جاده‌ای حوزه این شهرستان مربوط به واژگونی خودرو است، ادامه داد: عمده دلیل واژگونی خودرو‌ها مربوط به خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

وی اضافه کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی اردستان با بهره‌گیری از ۶ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، یک اتاق فرمان و ۳۷ نفر نیرو به طور شبانه‌روزی و رایگان در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر ۴۲ هزار نفر در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین