پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:00 - 1400/07/06

گذشت مادر از خون فرزندش با دیدن پرچم امام رضا(ع)

کارگر آنلاین | مدیر کل زندانهای استان البرز اعلام کرد که اولیای دم یک مقتول همزمان با ورود پرچم مبارک ثامن الحجج (ع) و پیکر شهید والامقام و گمنام دفاع مقدس به ندامتگاه فردیس از قصاص قاتل فرزند خود گذشتند.

اسماعیل جمیاری روز سه شنبه در آیین  گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ندامتگاه فردیس برگزار شد، افزود:  اولیای دم مقتول پس از دیدن پرچم نورانی حضرت امام رضا (ع) و پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشت مالی  از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کردند.

  • وی اظهار داشت: همچنین در این مراسم ۳۵ نفر از زندانیان بدهکار مالی از زندانهای استان البرز آزاد شدند.
  • جمیاری  با اشاره به اینکه میزان کل بدهی این افراد بیش از ۱۱ میلیارد تومان بود ، اظهار داشت: با ورود کمیته های صلح و سازش زندانها ، شورای حل اختلاف و مددکاران  از شکات و طلبکاران مبلغ ۹ میلیارد تومان تخفیف اخذ شد و با پرداخت ۲  میلیارد تومان زمینه ازادی این تعداد زندانی از زندان های استان البرز فراهم شد.

وی گفت: همچنین در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۲۳ نفر از کارکنان رزمنده شاغل در زندانهای استان با حضور مسوولان ارشد استان تجلیل شدند.

پیکر مطهر شهید ۲۰ ساله و گمنام دفاع مقدس از شب گذشته میهمان مردم شهرستان فردیس استان البرز است که قشرهای مختلف مردم بر اطراف این پیکر مطهر حلقه زده و با آن راز و نیاز کردند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین