پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:42 - 1400/10/11

حکم قصاص برای مرد ۸۲ ساله‌ای که همسر صیغه‌ای ۵۰ ساله اش را کشت

کارگر آنلاین/ مردی که به اتهام قتل همسر صیغه‌ای‌اش بازداشت و محاکمه شده بود، به قصاص و زندان محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از دی سال 97 با گزارش ناپدید شدن زنی 50 ساله به نام سیما آغاز شد. خواهر سیما در توضیح به مأموران گفت: خواهرم معلم بازنشسته بود اما چند روزی است که از او خبری نداریم. پس از این شکایت تحقیقات آغاز شد و پلیس دریافت آخرین بار تلفن همراه زن میانسال در اطراف خانه همسر سابقش به نام نادر ردیابی شده است. پس از آن مرد 79 ساله و پسرش بازداشت شدند که مرد سالخورده خیلی زود به قتل اعتراف کرد.

با اعتراف‌های نادر، پسرش نیز تحت بازجویی قرار گرفت اما مشخص شد وی در قتل نقشی نداشته است. در ادامه پلیس موفق نشد هیچ اثری از جسد مقتول به دست بیاورد و در نهایت برای نادر کیفرخواست صادر شد و او به اتهام قتل، جنایت بر میت و سرقت کارت عابربانک مقتول در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. در ابتدای جلسه برادر و چهار خواهر سیما درخواست قصاص کردند و اظهار داشتند متهم خواهرشان را به خاطر اینکه پاداش بازنشستگی‌اش را تصاحب کند به قتل رسانده است.

اما متهم در دادگاه منکر قتل شد و گفت: من و سیما سال ۹۱ با هم ازدواج کردیم اما مدتی بعد از هم جدا شدیم. با این حال او را به عقد موقت خودم درآوردم اما یک روز از خانه‌ام بیرون رفت و دیگر برنگشت. من هم از سرنوشت او اطلاعی ندارم.

با اینکه متهم منکر ارتکاب قتل بود اما در پایان قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و نادر را (که هم اکنون 82ساله است)به قصاص محکوم کردند. همچنین وی به‌دلیل اختفای جسد به حبس محکوم شد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین