پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:12 - 1399/06/12

دومین متهم حادثه شب عاشورای شهرقدس دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس، با اشاره به دستگیری یک متهم دیگر حادثه زیرگرفتن عزاداران حسینی در شب عاشورا در شهرقدس و بازسازی صحنه جرم با حضور متهمان، گفت: پرونده در مرحله تحقیقات تکمیلی به منظور حصول نتیجه و برخورد قضایی قرار دارد.
کارگر آنلاین | دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس، با اشاره به دستگیری یک متهم دیگر حادثه زیرگرفتن عزاداران حسینی در شب عاشورا در شهرقدس و بازسازی صحنه جرم با حضور متهمان، گفت: پرونده در مرحله تحقیقات تکمیلی به منظور حصول نتیجه و برخورد قضایی قرار دارد.
 
مجید کاویانی امروز در حاشیه حضور در صحنه حادثه شب عاشورای شهرقدس، در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرقدس ضمن تشریح حادثه، اظهار کرد: متهمان به واسطه استفاده از مشروبات الکلی و در حالت مستی دست به این اقدام زدند.
 
وی افزود: هر دو متهم دستگیر شده به اتهام خود اقرار کرده‌اند و پرونده این حادثه در دستگاه قضا مراحل تحقیقات و بررسی را پشت سر می‌گذارد.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه ۵ نفر در صحنه بوده و نفر ششم بر اثر بروز جراحت پس از حادثه شکایت داشته است و ۲ مورد در خارج از شهرستان بستری شده‌اند و وضعیت عادی دارند و هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.
 
کاویانی با اشاره به اینکه دستگاه قضا به عنوان مدعی العموم با متهمان برخورد می‌کند، تصریح کرد: متهمان فعلاً بازداشت موقت بوده و پس از دریافت جزئیات کامل و بررسی‌ها برخورد قضایی انجام خواهد شد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین