پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:39 - 1400/07/17

کشف ۲ تن مواد مخدر از سوداگران مرگ در شهرضا

کارگر آنلاین/ فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: در ۶ ماهه نخست سال بالغ بر ۲ تن مواد مخدر از سوداگران مرگ در شهرستان شهرضا کشف شده است.

سرهنگ صادق کاظم‌زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا امروز در مراسم صبحگاه مشترک با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند و امنیت پایدار است، گفت: امسال در مقابله با مواد مخدر نسبت به سال گذشته بسیار موفق بودیم و به دلیل وجود ایست و بازرسی شهید امامی در ۶ ماهه نخست سال بالغ بر ۲ تن مواد مخدر در شهرستان شهرضا کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به افزایش صددرصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته گفت: در بخش مقابله با سرقت حدود ۱۰ درصد کاهش سرقت در شهرستان شهرضا داشته‌ایم و در کشفیات سرقت با هماهنگی دادگستری و دادستانی موفقیت‌های خوبی کسب شده است.

وی افزود: امسال حدود ۶۰ هزار شماره‌گذاری خودرو در شهرضا انجام شده و روزانه بالغ بر ۳۰۰ نفر به پلیس راهور مراجعه می‌کنند و ۱۰ هزار آزمون گواهینامه رانندگی انجام شده است که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ کاظم‌زاد با بیان اینکه ترخیص موتورسیکلت و خودرو ۷۰۰ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: در بخش اوراق قضایی ۴۰۰ درصد افزایش انجام امور قضایی را در شهرضا داشته‌ایم.
امنیت زمینه‌ساز تحقق عدالت است

حجت الاسلام سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا در ادامه این مراسم با تقدیر از نیروی انتظامی عنوان کرد: امنیت بزرگترین و اولین نعمت الهی است و از ضروریات زندگی اجتماعی است و خداوند در قرآن در آیات متعدد به مسأله امنیت اشاره کرده است، اگر امنیت نباشد عدالت محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اگر امنیت نباشد موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی معطل می‌ماند، ادامه داد: اگر از نیرو‌های مسلح تقدیر می‌کنیم به این دلیل است که زمینه‌ساز نعمت خدا برای مردم شدند، اگر امنیت نبود اقامه احکام دین نبود.

صالح با بیان اینکه از منظر قرآن شهری که سه خصوصیت امنیت، اعتماد و اطمینان به تداوم زندگی و فراوانی رزق و روزی داشته باشد، آباد است، خاطرنشان کرد: اگر امروز مدارس علمیه، دانشگاه‌ها و مدارس و کسب و کار‌ها برقرار است، مدیون شهدایی است که با خون خودشان جمهوری اسلامی و امنیت را به ارمغان آوردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین