پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:16 - 1400/07/19

هلاکت ۴ قاچاقچی و کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

حوادث/فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس استان با انهدام یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی، ضمن دستگیری ۴ سوداگر مرگ، ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود یک باند مسلح  و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر از شهرستان مهرستان به ایرانشهر و سپس قاچاق آن به مرکز کشور را داشتند شناسایی و انهدام این باند مسلح را در دستور کار قرار دادند.

  • فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های ایرانشهر و مهرستان پس از چند شبانه‌روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب‌العبور  بین دو شهرستان سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه پژو پارس در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در محور مهرستان- ایرانشهر بودند شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
  •  وی ادامه داد: پس از طی مسافتی در یک منطقه کوهستانی اعضای این باند مسلح  در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد. در این عملیات نفس گیر که یک ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس 4 نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان در مجموع مقدار 512 کیلو و 190 گرم انواع مواد مخدر شامل 421 کیلو و 590 گرم تریاک، 86 کیلو و 600 گرم حشیش و چهار کیلو گرم شیشه را به همراه یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه کلت کمری  و 38 عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمانسوز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین