پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:43 - 1400/07/19

سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ستاد اقامه نماز تصویب می‌شود

کارگر آنلاین | قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از تصویب سند چشم انداز ۲۰ ساله فعالیت‌ها و برنامه‌های این ستاد تا پایان سال خبر داد که به همت حوزویان، دانشگاهیان و مدیران در حال تدوین است.

سید احمد زرهانی روز دوشنبه در گردهمایی آموزشی و توجیهی مدیران و کارشناسان برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی این ستاد که به صورت مجازی در ساختمان وزارت ارتباطات برگزار شد، گفت: در افق بلند مدت می بایست سند استانی نماز با همت و مشارکت امام جمعه و نماینده ولی فقیه، استاندار، روحانیون، دانشگاهیان و سایر مفاخر استان تدوین، مصوب و به اجرا در آید.

  • وی افزود: قلمرو فعالیت های ستاد اقامه نماز کشور هر سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه می باشد که وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم از قوه مجریه تاثیر گذاری بیشتری برای نسل نو و آینده دار جمهوری اسلامی است.

زرهانی همچنین تجهیز و توسعه نمازخانه های بین راهی و مساجد شهرک های جدید التاسیس را از برنامه های ستاد اقامه نماز دانست و گفت: در سراسر کشور دلسوزان انقلاب اسلامی برای اقامه نماز و ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز پای کار ایستاده اند.
وی گفت: شورای اقامه نماز استان ها که با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و سایر مدیران ارشد استان هرساله چندین جلسه تشکیل می شود؛ حکم قوه مقننه ستاد اقامه نماز را در استان دارد که نباید از ظرفیت های این شورا غافل بود.
قائم مقام ستاد اقامه نماز ضمن تبیین اصول، سیاست ها و رویکردهای ستاد اقامه نماز، مجمع خیرین مسجدساز و بنیاد حضرت مهدی (عج) گفت: برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی مسئله مهمی است که باید در برنامه ها و تصمیمات افق بلند مدت در نظر بگیریم‌ و هدف ستاد اقامه نماز کشور از نظارت و ارزیابی ارشاد و اصلاح و توسعه گردش کار می باشد.
مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز افزود: در حالی که هنوز اطلاعیه رسمی مبنی بر کمک خیرین به مجمع مسجد ساز کشور با محوریت ساخت، تجهیز و توسعه مساجد مناطق محروم نشده است؛ ولی خیرین پای کار هستند و سالانه مبالغی را به حساب های مجمع خیرین مسجد ساز کشور واریز می کنند.

منبع: ایرنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین