پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:36 - 1400/07/21

دپوی ۴۷۶ کیلو گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

کارگر آنلاین/ فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف ۴۷۶ کیلو مواد افیونی، در عملیات مقتدارانه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، در"سراوان خبر داد.

سردار احمد طاهری   فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان  ، گفت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی، با دپوی محموله مواد مخدر، در یکی از مناطق شهرستان مذکور قصد قاچاق آن به عمق کشور را دارند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر "سراوان" با گسترش چتر اطلاعاتی و پایش دقیق منطقه، دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در ساختمانی متروکه واقع در یکی از محلات حاشیه‌ای آن شهرستان شناسایی و عصر دیروز در قالب چند تیم عملیاتی محل مذکور را به محاصره خود درآوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر، در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ۴ نفر از سوداگران مرگ را دستگیر و در پاک سازی محل، علاوه بر توقیف یک دستگاه خودروی پراید، یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه وانت نیسان قاچاقچیان، مقدار ۴۷۶ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد افیونی را شامل ۳۸۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و ۷۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و ۲۳ کیلو گرم شیشه کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین