پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:06 - 1400/07/21

باند ۲۰ ساله ها، پلیس باند سارقان مسلح در کرمان را متلاشی کرد

حوادث/فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری باند سرقت مسلحانه در کرمان خبر داد و گفت: از این باند سه نفره سلاح جنگی و خودروی سرقتی کشف شد.

سرهنگ مهدی پورامینایی صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری یک باند سرقت مسلحانه در کرمان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در شهرستان کرمان با اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی همکاران ما در پلیس شهرستان کرمان باند سه نفره سرقت مسلحانه در کرمان دستگیر شد.

  • وی با بیان اینکه از این افراد، سلاح جنگی و خودروی سرقت شده کشف شده است گفت: در یکی از این سرقت‌ها، یکی از شهروندان نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.
  • فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به جزئیات بیشتر این پرونده بیان کرد: این افراد بین 20 تا 30 سال سن داشتند و تا کنون به سه فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان: یگان ویژه با تجهیزات به‌روز و با آمادگی معنوی در مقابل فتنه‌گران می‌ایستد

وی با بیان اینکه در هفته ناجا با حضور مضاعف همکاران ما، اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در کرمان در حال اجرا است و موفقیت‌های خوبی داشته است گفت: در این طرح تعدادی سلاح جنگی و انواع  سلاح سرد کشف و چند نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

پورامینایی به کشف مقدار زیادی اموال مسروقه از کارگاه‌های ضایعاتی سطح شهر کرمان اشاره کرد و افزود: این کشفیات مربوط به چهار روز اول هفته ناجا و طرح ارتقای امنیت اجتماعی است.

وی با بیان اینکه در مدت چهار روز اجرای این طرح، 250 فقره کشفیات سرقت ما بوده عنوان کرد: کشف وقوع سرقت در کرمان از 56 درصد سال گذشته به 109 درصد در سال جاری افزایش یافته است.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین