پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:16 - 1399/06/19

مقایسه عادل فردوسی پور با محمد حسین میثاقیت نوسط آقای بازیگر با انصاف+ فیلم

رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون که جزء طرفدارهای عادل فردوسی پور و برنامه 90 است. او که در این روزها به جای این برنامه بیینده فوتبال برتر است ، از کسانی که به محمد حسین میثاقی و خانواده اش فحاشی و توهین می کنند انتقاد کرد و آن ها را پست دانست.

رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون که جزء طرفدارهای عادل فردوسی پور و برنامه 90 است. او که در این روزها به جای این برنامه بیینده فوتبال برتر است ، از کسانی که به محمد حسین میثاقی و خانواده اش فحاشی و توهین می کنند انتقاد کرد و آن ها را پست دانست.

رامین راستاد: رمز صفحه اینستاگرامم را به همسرم دادم

رامین راستاد متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. رامین راستاد اصالتا تهرانی است ولی به واسطه شغل پدرش در مشهد متولد شده است و همچنین دوران کودکی اش نیز در بندرعباس گذراند. رامین راستاد دو برادر دارد. او دانشجوی انصرافی رشته ادبیات در ترم سه دانشگاه است.

رامین راستاد در خصوص نحوه ورودش به دنیای بازیگری گفت: همیشه دوست داشتم بازیگر شود و بعد با انصراف از دانشگاه در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کردم.

رامین راستاد

او بازیگری را در سال 1375 با بازی در فیلم حریف دل شروع کرد و با بازی در سریال زیر تیغ به شهرت رسید. رامین راستاد علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان طراح گریم و دستیار کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

علاقه رامین راستاد به فوتبال

او قبلا فوتبالیست بود و به صورت حرفه‌ای نیز فوتبال را دنبال می ‌کرد ولی بعد به خاطر علاقه زیاد به بازیگری، فوتبال را کنار گذاشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین