پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:43 - 1400/07/24

با همت فرهنگسرای مترو و ولاء انجام شد ؛ رونمایی ازکتیبه «قدرت اسلام» در تهران

کارگر آنلاین | کتیبه هنری «قدرت اسلام» همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی(عج) در ایوان انتظار میدان ولی‌عصر(عج) پایتخت رونمایی شد.

 این آیین عصر شنبه به همت فرهنگسرای مترو و فرهنگسرای ولا با حضور حجت‌الاسلام محمود متوسل مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی هنری برگزار شد.

کتیبه «قدرت اسلام» در تهران رونمایی شد

کتیبه «قدرت اسلام» اثری هنری است که به زبان آیات قرآن، اشعار و احادیث به معرفی حضرت ولی عصر(عج) و موضوع مهدویت می‌پردازد.

  • این اثر با ۱۶ موضوع از موضوع‌های مهم مهدوی نگارگری و خطاطی شده است، اشعار ۱۲ شاعر مهدوی، ۱۱۰ لقب از القاب امام زمان(عج)، ۱۴ آیه از آیات مهدوی و ۴۰ روایت از معصومین(ع) توسط هنرمندان نگارگر در کتیبه «قدرت اسلام» به تصویر کشیده شده است.
  • همچنین در نگارگری این اثر، میلاد حضرت حجت(عج)، غیبت امام عصر(عج)، نیابت خاصه، القاب نائبان خاص، دو تشرف از تشرفات معتبر، خیمه انتظار، نیابت عامه با استفاده از نماد نجف و شهر مقدس قم، وظایف عصر غیبت، انتظار، رجعت‌کنندگان ظهور، مؤلفه‌های ظهور، خروج سفیانی و خسف بیداء آمده است.

کتیبه «قدرت اسلام» به منظور تبیین معارف مهدوی طراحی و تهیه شده است و مبتنی بر آن امکان برگزاری ۲۵ مجلس نقالی مهدوی توسط کارشناسان آموزش‌دیده فراهم آمده است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین