پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:13 - 1400/07/25

اگر جز رانندگانی هستید که لایو می گذارید منتظر این مبلغ جریمه باشید

اقتصادی/معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: افرادی که هنگام رانندگی لایو و یا استوری می‌گذارند، تحت عنوان استفاده از تلفن همراه اعمال قانون می‌شوند.

کارگرآنلاین|سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا، درباره افزایش ترددهای بین‌شهری، گفت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش ترددهای بین‌شهری و افزایش سفرها هستیم. در چند روز گذشته هم نسبت به مدت مشابه شاهد 35 درصدی ترددها بودیم.

  • او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جریمه‌های تردد بین‌شهری افزایش پیدا خواهد کرد یا نه؟ افزود: پلیس راهور درباره افزایش جریمه‌ها اظهار نظر نمی‌کند و این مورد را به وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا محول می‌کنیم.
  • جهانی ادامه داد: راهور هیچ پیشنهادی درباره افزایش جریمه‌ها نداشته و هر تصمیمی ستاد ملی مبارزه با کرونا بگیرد آن تصمیم لازم الاجراست.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره افرادی که هنگام رانندگی لایو گذاشته و یا استوری می‌گیرند، تصریح کرد: نحوه جریمه این افراد به صورت دیداری است و در صورتی که پلیس راهور چنین موردی را باید ببیند اعمال قانون انجام می‌شود.

او افزود: جریمه این افراد تحت عنوان استفاده از تلفن همراه انجام می‌شود و دو کد جریمه در این خصوص اختصاص پیدا کرده است؛ کد 2014 جریمه این افراد در راه‌های روستایی 42 هزار تومان، در کلانشهرها 105 هزار تومان و در شهرهای دیگر 84 هزار تومان است که نمره منفی هم دارد.

جهانی اضافه کرد: کد 2072 برای جریمه افرادی است که سرعت‌شان زیر 60 کیلومتر بوده و از تلفن همراه استفاده می‌کنند که مبلغ جریمه 105 هزار تومان است اما نمره منفی ندارد.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین