پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:15 - 1400/07/27

نجات کارگر جوان از یک قدمی مرگ در درکه

حوادث/سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت یک تن در پی گرفتار شدنش در چاهی در محدوده درکه خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۹:۱۰ روز جاری یک مورد حادثه گرفتار شدن در چاهی  در درکه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن گروه نجات شماره ۱۶ که در ایستگاه ۶۴ مستقر هستند به محل اعزام شدند.

  • وی گفت:‌ به محض رسیدن به محل آتش نشانان مشاهده کردند که در طبقه منفی یک ساختمانی مسکونی، یک حلقه چاه حدود  ۱۸ متری واقع شده است که دو کارگر با تابعیت افغان با حدود ۳۰ سال سن، در محل فعالیت داشتند.
  • وی افزود:‌ طبق مشاهدات یکی از چاه های مجاور به یکبار دیواره آن تخریب شده و محتویات آن به داخل چاهی که کارگران در آن مشغول به کار بودند وارد شده بود. در این حادثه یکی از کارگران موفق شده بود خود را نجات دهد اما کارگر دیگر در انتهای چاه گرفتار شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد:‌ هیچ اثری از کارگر نبود و صدای از او شنیده نمی شد. با انجام ایمن سازی های لازم آتش نشانی وارد چاه شد و پس از مدتی تلاش این کارگر افغان را به سطح چاه منتقل کردند. این فرد خوشبختانه زنده بود و حداقل آسیب دیدگی را داشت.  این عملیات در ساعت ۱۰:۱۷ دقیقه عملیات به پایان رسید.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین