پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:35 - 1400/07/30

کرونا جان آمنه سلگی نخستین شهیده مدافع سلامت نهاوند را گرفت

کارگر آنلاین | رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند، گفت: «آمنه سلگی» بهورز روستای شهرک سلگی پس از چند روز مبارزه با بیماری کرونا آسمانی و نخستین شهید مدافع سلامت نهاوند شد.

غلام‌رضا متین اظهار کرد: «آمنه سلگی» بهورز روستای شهرک سلگی، مادر دو فرزند و از توابع بخش خزل شهرستان نهاوند و از مدافعان سلامت در پی ابتلا به بیماری کرونا و پس از چند روز مبارزه با این بیماری، دیروز ۲۹ مهرماه آسمانی شد.

  • وی ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این بانوی شهیده، افزود: از هنگامی که این ویروس منحوس وارد کشور شده برای کنترل و مقابله با آن  و خدمات‌رسانی به مبتلایان و خانواده‌های آنان بسیار تلاش شده و می‌شود که در این میان پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیش از همه و در خط اول مبارزه با این بیماری شجاعانه ایستاده‌اند و تمام همت‌شان را برای بهبودی بیماران به‌کار گرفته‌اند.
  • متین تصریح کرد: برای مبارزه با این بیماری خطرناک کادر درمان و بهداشت در کل کشور در خط مقدم مبارزه بیش از همه، روزهای سختی را گذراندند و تسکین دهنده دردهای بیماران شدند که کادر بهداشت و درمان شهرستان نهاوند نیز از امر مستثنا نیستند و جانانه و با تمام توان در خط مقدم این ‌مبارزه ایستاده‌ و تلاش می‌کنند.

متین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره همه پزشکان، پرستاران و سایر افراد کادر درمان و بهداشت که جانشان را در راه خدمات‌رسانی به بیماران کرونا از دست دادند، اضافه کرد: متاسفانه سرمایه‌های زیادی از کادر بهداشت و درمان در کل کشور را از دست دادیم و هم اکنون نیز در حال از دست دادن هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در خاتمه تاکید کرد: از همه مردم و همشهریانمان تقاضا داریم که در راه مبارزه با این بیماری با انجام واکسیناسیون، زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کادر بهداشت و درمان کمک کنند تا انشاءلله به‌زودی شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری خطرناک باشیم.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین