پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:46 - 1400/07/30

دولت ارزانی کالاها و تنظیم بازار را زودتر اجرایی کند

کارگر آنلاین| عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اینکه کار هنوز در دست عناصر دولت قبلی است معضلی است که باید به آن توجه شود.

 حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم بیان کرد: تا امروز دولت تلاش بسیاری برای توجه به مطالبات مردم داشته است؛ اما چون تا امروز سخنگوی مشخصی نداشته و توضیحات متقاعد کننده ای به مردم داده نمی‌شود یک مقدار این انتظارات طولانی و موجب یاس مردم شده است؛ بنابراین دولت باید زودتر مسیر اقناع افکار عمومی را دنبال کند.

  • او ادامه داد: دولت یکسری وعده برای بهبود وضعیت مردم داده نظیر مبارزه با گرانی و حل مشکل کرونا که الحمدالله شاهدیم که با قدرت دارد موضوع کرونا را حل می‌کند، اما در زمینه گرانی و کاهش قیمت ها با حفظ ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم متاسفانه هنوز کارهای جدی و اساسی انجام نداده است و همچنان کالاها در حال افزایش قیمت است.
  • ترقی تاکید کرد: البته نمی‌توان نام بحران بر روی این مسائل گذاشت و بیش از هر چیز نوعی مشکلات هستند که به موضوعات اقتصاد مربوط می‌شود و نیاز است که کمک‌هایی در این زمینه صورت بگیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: موضوع دیگر مساله بالا بودن قیمت ارز و عدم کنترل اجاره بهای مسکن است که سهم زیادی از  هزینه خانواده ها را به خود اختصاص داده است، در زمینه مسائل مربوط به آسیب های اجتماعی هم به نظر می‌رسد که ما همچنان نتوانستیم یک برخورد قابل توجهی داشته باشیم و در نهایت تاخیر در تغییر مدیران میانی کشور و اینکه کار هنوز در دست عناصر دولت قبلی است معضلی است که باید به آن توجه شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین