پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:03 - 1400/08/06

مشکل ۷۴ جایگاه عرضه سوخت در خراسان جنوبی برطرف شد

کارگر آنلاین | مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی از رفع مشکل ۷۴ جایگاه عرضه سوخت در استان پس از به وجود آمدن اختلال خبر داد.

 از دو روز گذشته سوخت رسانی در جایگاه‌های عرضه سوخت با مشکلاتی مواجه شده است.

شهروندان در زمان اختلالات به وجود آمده نتوانستند برای سوختگیری به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه کنند، اما روند رفع مشکل به سرعت آغاز شد.

برای اطلاع از وضعیت جایگاه‌های عرضه سوخت، راهی چند جایگاه شدیم تا ببینیم وضعیت سوخت رسانی به شهروندان چگونه است.

  • مشکل در بسیاری از جایگاه های عرضه سوخت حل شده است
  • یکی از شهروندان بیرجندی گفت: در برخی از پمپ بنزین‌های بیرجند امکان سوختگیری با کارت یارانه‌ای وجود ندارد، اما در برخی از آن‌ها این امکان فعال است.

او افزود: به عنوان مثال در جایگاه عرضه سوخت معصومیه بیرجند امکان سوختگیری با کارت یارانه‌ای وجود ندارد، اما در جایگاه میدان امام می‌توان با کارت سوختگیری کرد.

این شهروند بیرجندی بیان کرد: پس از چند ساعت از وقوع اختلال در سامانه، امکان سوختگیری به صورت دستی فراهم شد، اما برخی جایگاه‌ها هنوز فعال نیستند.

از دیگر شهرستان‌های خراسان جنوبی نیز خبر می‌رسد که عرضه سوخت به صورت دستی و به قیمت آزاد در حال انجام است.

یکی از شهروندان سربیشه‌ای گفت: مشکلی در عرضه سوخت به شهروندان وجود ندارد، اما تنها مسئله موجود، عدم سوخت رسانی با کارت یارانه‌ای است.

یک شهروند طبسی نیز عنوان کرد: فقط می‌توانیم به صورت آزاد و با نرخ ۳ هزار تومان به ازای هر لیتر، بنزین دریافت کنیم.

  • وجود ۹۳ جایگاه عرضه سوخت در خراسان جنوبی/ مشکل سوخت رسانی در ۷۴ پمپ برطرف شده است
  • مردانی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی شب گذشته در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در خراسان جنوبی ۹۳ جایگاه عرضه سوخت به شهروندان وجود دارد.
  • او افزود: از این تعداد، ۷۴ جایگاه وارد مدار توزیع سوخت به شهروندان شده اند و تلاش می‌کنیم مابقی نیز ظرف مدت کوتاهی به روال قبل باز گردند.
  • مردانی اظهار کرد: در ۱۲ جایگاه از ۷۴ جایگاه فعال شده، امکان سوختگیری با کارت یارانه‌ای وجود دارد و بازگرداندن جایگاه‌ها به روال قبل، تابع عملکرد استان‌ها و پایگاه اطلاعاتی مرکزی است.
  • مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی بیان کرد: از ۱۲ جایگاهی که می‌توان با کارت یارانه‌ای و با نرخ هزار و ۵۰۰ تومان در آن‌ها بنزین دریافت کرد ۵ جایگاه در بیرجند است.
  • ۲ جایگاه در قاین، ۳ تا در طبس و ۲ جایگاه عرضه سوخت در فردوس نیز امکان سوخت رسانی به شهروندان با استفاده از کارت یارانه‌ای را دارند.
  • همچنین عرضه گازوئیل با نرخ آزاد و یارانه‌ای در حال انجام است.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین