پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:55 - 1400/08/09

مامور وظیفه شناس اموال مفقودی را به صاحبان بازگرداند

کارگر آنلاین | رئیس بازرسی نیروی انتظامی کرمانشاه از بازگرداندن اموال مفقودی به صاحبان آنها توسط ماموران نیروی انتظامی کرمانشاه خبر داد.

حمیدرضا نورایی اظهار کرد: در مورد اول سروان منصور عزیزیان از کارکنان انتظامی گیلانغرب هنگام حضور در شهر به یک کیف دستی مردانه برخورد و در بازرسی از محتویات آن چهار قطعه کارت بانکی و یک عدد گواهینامه پیدا می‌کند.

  • وی افزود: این همکار وظیفه شناس در ادامه و با کمک بازرسی شهرستان گیلانغرب موفق به شناسایی صاحب کیف شده و همه آنها را که طبق اظهار خود آن فرد حدود ۲۰۰ میلیون ریال موجودی داشته را تحویل می‌دهد.
  • رئیس بازرسی نیروی انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: در مورد دیگر نیز که مربوط به گیلانغرب است پس از برگزاری آزمون آئین نامه کتبی در کانون شهید فهمیده اداره آموزش و پرورش سروان اردلان احمدی ستوانیکم احسان نیک کردار و استوار دوم هادی نرگسی از مأموران پلیس راهور این شهرستان متوجه یک عدد کیف دستی که یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند در آن قرار داشته می‌شوند.
  • نورایی خاطرنشان کرد: مأموران وظیفه شناس انتظامی گیلانغرب پس از جستجو موفق به شناسایی صاحب گوشی مفقودی به ارزش حدود ۷۰ میلیون ریال شده و آن را به صاحبش بازمی گردانند.
  • وی ادامه داد: در مورد سوم نیز که مربوط به کنگاور است ستوان سوم هادی مرادی و گروهبان یکم سجاد ملکی از مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگه شهرستان کنگاور هنگام کنترل خودروهای عبوری و در لاین ایست و بازرسی متوجه یک عدد کیف دستی می‌شوند.

رئیس بازرسی نیروی انتظامی کرمانشاه بیان کرد: مأموران انتظامی پس از بازرسی از کیف پیدا شده سه فقره چک جمعاً به مقدار هفت میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال به همراه کارت ملی، کارت خودرو و عابر بانک می‌شوند.

نورایی اضافه کرد: مأموران انتظامی وظیفه شناس پس از شناسایی صاحب اموال مفقودی با وی تماس و کیف مفقودی را به وی تحویل می‌دهند.

 

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین