پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:21 - 1400/08/11

شکارچی سابقه دار در منطقه حفاظت شده اشترانکوه دستگیر شد

کارگر آنلاین/ نیرو‌های یگان منطقه حفاظت شده اشترانکوه، پس از اطلاع از ورود سه نفر شکارچی درمنطقه و پس از تعقیب و گریز چند ساعته و درگیری با آن‌ها موفق به دستگیری یک نفر از این متخلفین شدند.

حسن سالاروند ،مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه گفت: نیرو‌های یگان منطقه حفاظت شده اشترانکوه، پس از اطلاع از ورود سه نفر شکارچی درمنطقه و پس از تعقیب و گریز چند ساعته و درگیری با آن‌ها موفق به دستگیری یک نفر از این متخلفین شدند.

وی افزود: دو نفر از این متخلفین به علت تاریکی هوا متواری شده و یک نفر از آن‌ها که دارای سابقه شکار و تخریب محیط زیست می‌باشد دستگیر شد.

سالاروند اظهار داشت: پرونده این متخلف پس از تنظیم صورتجلسه اولیه به دادگستری شهرستان ارجاع و پس از بازبینی تلفن همراه این متخلف تصاویری از شکار به همراه اسلحه غیر مجاز از وی بدست آمد و قاضی پرونده بر اساس سابقه قبلی و تصاویر شکار بز وحشی، این متخلف سابقه دار را روانه زندان نمود.

سالاروند گفت: دو نفر متخلف دیگر که با مأمورین درگیر شده که با استفاده از تاریکی شب متواری شده بودند شناسایی شده و مراحل اخذ حکم جلب آن‌ها در دست اقدام می‌باشد.

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه از همه دوستداران طبیعت درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی آن را به نزدکترین اداره حفاظت محیط زیست یا به سامانه تلفنی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین