پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:57 - 1400/08/11

سرویس مشاوره کارگر آنلاین؛

شوک قانونی جدید برای کارفرمایانی که با حساب بانکی خود به حساب کارگر حقوق نمی ریزند+سند

کارگر آنلاین | نیروی انسانی در زمان شکایت در صورتی که اثبات رابطه را از طریق بیمه، گواهی اشتغال، نامه اشتغال به کار، معرفی نامه، پرینت حساب بانکی و در نهایت تحقیقات محلی داشته باشد، چون (کارفرما) قبلا در جلسات اقرار کرد که آن کارگر برای ما کار نکرده، اینجا محکوم به پرداخت کلیه حقوق و مزایای پرسنل از ابتدا تا انتهای کار خواهد شد.

به گزارش کارگر آنلاین ، یک نکته ای که خیلی تکرار می شود این است که کارفرما با حساب بانکی پولی به حساب کارگر واریز نمی کند و وقتی دلیل را جست‌وجو می کنیم به این نتیجه می رسیم که چون پرسنل بیمه نیست و کمتر از حداقل های قانون کار حقوق دریافت می کند، کارفرما خواسته به واسطه این موضوع جلوی جرایم بعدی را از شکایت کارگر بگیرد. 

  • این موضوع کاملا اشتباه است. عدم پرداخت حقوق و مزایای کارگر از حساب اصلی کارفرما، تبعاتی دارد. اکثر کارفرمایان تصور می کنند این کار به سود آنهاست که بلعکس این اتفاق  خیلی بدی است. 
  • نیروی انسانی در زمان شکایت در صورتی که اثبات رابطه را از طریق بیمه، گواهی اشتغال، نامه اشتغال به کار، معرفی نامه، پرینت حساب بانکی و در نهایت تحقیقات محلی داشته باشد، چون (کارفرما) قبلا در جلسات اقرار کرد که آن کارگر برای ما کار نکرده، اینجا محکوم به پرداخت کلیه حقوق و مزایای پرسنل از ابتدا تا انتهای کار خواهد شد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
بله درسته دقیقأ همینطور است. من کارگر 5 سال است که سر کار امدم. پیمانکار ومدیر خدمات شرکتهای دولتی واداره ها وحسابرس ها ودیوان محاسبات و مدیر منابع انسانی ان اداره یا شرکتهای دولتی با یکدیگر تبانی دارند.حقوقی که برای من واریز میشود با حقوق خالصی لیست بیمه فرق دارد.مثلأ در لیست حقوق من را سه میلیون وهشتصد میزنند ولی در واریزی دوملیون هشتصد است. بعد اعتراض کارگر.. پیمانکار با تبانی مدیران به بهانه ای مختلف کارگر را اخراج میکند
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین