پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00005:45 - 1400/08/15

تیراندازی مرگبار ماموران کلانتری حکیمه تهرانپارس به سارق فراری

کارگر آنلاین | ۲ سارق سابقه‌دار پس از سرقت، ماشین خود را پر از وسایل سرقتی کردند تا به پاتوقشان برگردند اما طولی نکشید که در محاصره پلیس قرار گرفتند و تلاش آنها برای فرار از دست پلیس ماجرای مرگباری را رقم زد.

صبح چهارشنبه گذشته مأموران کلانتری 146حکیمیه تهرانپارس هنگام گشت‌زنی به یک خودروی پراید با 2 سرنشین مشکوک شدند. پلاک خودرو مخدوش بود و داخل آن پر بود از اثاثیه خانه. مأموران که حدس می‌زدند سرنشینان پراید سارق هستند دستور ایست دادند اما راننده پراید با مشاهده خودروی پلیس تصمیم به فرار گرفت. خودروی پلیس فاصله زیادی با خودروی متهمان نداشت اما ناگهان راننده پراید تصمیم گرفت تغییر مسیر بدهد و دور زد و خلاف جهت اتوبان به فرار ادامه داد. این حرکت ناگهانی، باعث شد که خودروی دزدان با 2 موتورسوار برخورد و آنها را واژگون و زخمی کند.

  • یکی از مأموران پلیس برای متوقف کردن پراید اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرد اما وقتی دید سارقان قصد توقف ندارند، این بار خودروی آنها را نشانه گرفت و چند گلوله به سمت لاستیک و ماشین شلیک کرد. پس از شلیک آخرین گلوله راننده پراید کنترل ماشین را از دست داد و پراید دزدان پس از برخورد با جدول متوقف شد.  در همین هنگام سرنشین صندلی جلو ‌که از ناحیه پا هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود از ماشین پیاده شد و لنگان‌لنگان شروع کرد به دویدن. اما تلاش او برای فرار بی‌نتیجه ماند و خیلی زود دستگیرشد. راننده پراید اما بی‌حرکت مانده بود که وقتی مأموران به او نزدیک شدند معلوم شد وی بر‌اثر اصابت گلوله جانش را از دست داده است. در این شرایط ماجرای تیراندازی مرگبار به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران اعلام و تحقیقات درباره این ماجرا آغاز شد. داخل پراید، تعداد زیادی وسایل سرقتی به‌دست آمد و سرنشین ماشین که از ناحیه پا تیر خورده و مصدوم شده بود در بازجویی‌ها به سرقت سریالی از خانه‌ها و لوازم خودرو با همدستی دوستش که جانش را از دست داده بود اقرارکرد. همچنین مشخص شد که سارق فوت شده و همدستش از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار بودند که سوابق بسیاری ازجمله سرقت و حمل مواد‌مخدر در پرونده خود داشتند.
  • علاوه بر این تحقیقات اولیه کارشناسان نشان داد که در جریان تیراندازی مأمور پلیس، قانون به‌کارگیری سلاح به درستی رعایت شده و با این حال تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.
منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
با عرض سلام
من ساکن حکیمیه هستم ما از دست این دزد ها خیلی میترسیم دايم در حکیمیه پرسه میزنن از زحمات پلیس کلانتری حکیمیه کمال تشکر را دارم خدا خیرشون بده در حکیمیه دزد خیلی زیاد شده
سلام علیکم.
از زحمات پلیس کمال تشکر را دارم خسته نباشید استوار و پابرجا..
اگر واقعا دزد بودند دستش درد نکند
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین