پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:50 - 1400/08/15

قاچاقچی دختران و زنان در آذربایجان غربی به آخر خط رسید

کارگر آنلاین | سر شبکه قاچاق دختران و زنان ایرانی به یکی از کشور‌های منطقه جهت فحشاء و هدایت و پشتیبانی از گروه‌های همجنس گرایی که تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی فرا منطقه‌ای فعالیت می‌کردند طی عملیات پیچیده و چند لایه اطلاعاتی برون مرزی در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان آذربایجان غربی گرفتار شدند.

منطقه‌ای فعالیت می‌کردند طی عملیات پیچیده و چند لایه اطلاعاتی برون مرزی در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان آذربایجان غربی گرفتار شدند.

  •  در این اطلاعیه که به شهر محل فعالیت این شبکه اشاره نشده است آمده است، این شبکه با کشورهای همسایه در ارتباط بوده و شعاع فعالیت آن در تمام سطح کشور بوده است.
  • در بخشی از این اطلاعیه آمده است، در ظلل توجهات حضرت ولی عصر سر شبکه قاچاق دختران و زنان ایرانی به یکی از کشورهای منطقه جهت فحشاء و هدایت و پشتیبانی از گروه‌های همجنس گرایی که تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی فرا منطقه‌ای فعالیت می‌کردند طی عملیات پیچیده و چند لایه اطلاعاتی برون مرزی در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان آذربایجان غربی گرفتار شدند. آذربایجان غربی با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان نزدیک هزار کیلومتر مرز مشترک دارد.
منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین