پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:10 - 1400/08/16

سارق کهنه کار ولنجک برای نوزدهمین بار دستگیر شد

کارگر آنلاین | رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یکی از اعضای باند ۲ نفره سارقان لوازم داخل خودرو در محله ولنجک خبر داد و گفت: از خودروی متهمان ۱۵ کیف زنانه کشف شد.

 سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار داشت : حدود ساعت 6 بعد از ظهر شنبه پانزدهم آبان‌ ماه، گزارشی از طریق مرکز فوریت‌های 110 به کلانتری ولنجک مبنی بر که سرنشینان خودروی پرشیا مشکی رنگ با پلاک مخدوش در حال سرقت از داخل خودرویی می باشند اعلام می شود.

  • وی عنوان کرد:  عوامل گشت عملیات کلانتری 163 ولنجک بلافاصله در محل حاضر شده و خودروی پرشیا با پلاک مخدوش با دو نفر سرنشین در حین سرقت مشاهده می‌کنند.
  • رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: سارقان با مشاهده ماموران با خودروی خود به موتورسیکلت  ماموران گشت عملیات می‌زنند و به سرعت از محل متواری می‌شوند و بدین ترتیب تعقیب و گریز ماموران و سارقان از همین جا آغاز می‌شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان که به اعلام های پلیسی مبنی بر توقف خودرو توجهی نمی کردند، همچنان به فرار خود ادامه که  در نهایت  ماموران چند تیر هوائی شلیک ، خودرو متهمان متوقف می شود.

سرهنگ موقوفه ای  درباره دستگیری این سارقان گفت: در این عملیات پلیسی یکی از سارقان از محل متواری ولی متهم دیگر دستگیر می شود و بررسی های بیشتر از  داخل خودرو 15 کیف زنانه، یک چرخ زاپاس سرقتی کشف و متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال می یابد.

وی با اشاره به اینکه   متهم 38 ساله، تا کنون 19 مرتبه تحمل کیفر داشته است، اضافه کرد: دستگیری متهم فراری در دستور کار ماموران قرار دارد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
۱۹ بار!!!!!!
آفرین به اقتدار و عملکرد مسئولین مربوطه
سبستم تادیب و تربیت رو بازنگری کنید نوزده بار تکرار جرم میتونه نشوندهنده ضعف سیستم باشه ها
ایشان با پانزده سابقه دارای شان بالائی هستند آزادشان کنید !!
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین