پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:40 - 1400/08/17

تصادف خونین رانا با موتورسیکلت و پراید و درخت در نازی آباد

کارگر آنلاین | برخورد شدید خودرو سواری با خودروی دیگر و همچنین موتورسیکلت و یک اصله درخت در جنوب پایتخت دو مصدوم بر جای گذاشت.

در ساعت 21:38 دقیقه شب گذشته شاهدان طی تماس تلفنی با سامانه 125، وقوع این حادثه را به آتش نشانی اطلاع دادند که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 95 را به محل حادثه در نازی آباد، مقابل درب اصلی بازار میوه و تره بار میدان بهمن اعزام کرد.

به گفته محمدرضا یانسری فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ یک دستگاه خودرو سواری رانا با یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه موتور سیکلت به شدت برخورد کرد و در ادامه این حادثه نیز خودرو رانا از مسیر اصلی خود منحرف شده و به شدت با درخت حاشیه خیابان برخورد کرد و از حرکت بازایستاد.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از چیدمان علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر، اقدام به قطع برق خودروی سواری رانا کرده و اقدامات اولیه جهت ایمن سازی خودروها را انجام دادند.

یانسری تصریح کرد: در پی وقوع این حادثه، دو نفر مرد 30 و 38 ساله مصدوم شدند که قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط شهروندان به حاشیه امن خیابان منتقل شدند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: هر دو مصدوم با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال داده شدند و در ادامه آتش نشانان نیز پس ازایمن سازی خودروها به پاکسازی سطح خیابان از بقایای به جا مانده از این حادثه پرداختند.

شایان ذکر است: علت بروز این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین