پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:47 - 1400/08/18

دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۳۲ فقره سرقت خودرو

کارگر آنلاین/ فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: سارقان حرفه ای و سابقه دار خودرو و محتویات داخل آن با ۳۲ فقره سرقت دستگیر شدند.

  عبدیان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و محتویات خودرو در سطح شهر پردیس موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ پردیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این کلانتری پس از بررسی اظهارات مالباختگان به افرادی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بودند مظنون شدند و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را در حین سرقت دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه توسط فردی در محدوده خیابان نخلستان پردیس، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ پردیس قرار گرفت.

عبدیان ادامه داد: این مالخر اقدام به خرید و فروش وسایل سرقتی داخل خودرو می کرد که با هماهنگی مقام قضایی، متهم دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از مخفگیاهش ۱۹۰ دستگاه انواع ضبط و باند خودرو کشف شد.

وی تاکید کرد: مبارزه با جرایم و برخورد قاطع با ناهنجاری‌های جامعه وظیفه پلیس است ولی شهروندان می توانند با ارتقا ضریب امنیت خودرو نظیر استفاده از سیستم دزدگیر و پارک نکردن خودرو در مکان‌های خلوت در کاهش وقوع جرایم مشارکت داشته باشند

منبع: ایرنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین