پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:50 - 1400/08/21

پشت پرده درگیری معلمان در تجمع فرهنگیان یاسوج

کارگر آنلاین | فرهنگی و آمر به معروف یاسوجی به دلیل اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تجمع فرهنگیان سیلی خورد.

در پی یک تجمع مسالمت‌آمیز با هدف اجرای رتبه بندی در مقابل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی شاهد یک اقدام غیر فرهنگی از سوی فردی بودیم؛ در حالی که فردی میکروفون به دست در لوای اعتراض به وضعیت رتبه‌بندی معلمان سعی در زیر سوال بردن خدمات ۴۲ ساله نظام جمهوری اسلامی داشت فردی دیگر از جامعه فرهنگی به این اظهارات موهن اعتراض کرد و واکنش نشان داد.

  • فرد معترض معتقد بود که این تجمع صنفی بوده و برای پیگیری حقوق معلمان و نباید آن را آلوده به مسائل سیاسی کرد و در همین حین فردِ میکروفون به دست، برخورد فیزیکی بسیار ناپسندی در جلوی جمع همراه با الفاظ رکیک و فحاشی به وی داشت.
  •  فرهنگی و آمر به معروف و ناهی از منکر یاسوجی در همین خصوص گفت: بر اساس وظیفه ذاتی که داشتم و برای عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر معترض چنین اظهاراتی شدم که متاسفانه آن برخورد صورت گرفت.

محمد دستخوش اضافه کرد: برای پیگیری یک مطالبه صنفی به همراه سایر همکاران در مقابل آموزش و پرورش استان حضور داشتم و مستمع اظهارات سایرین بودم.

وی افزود: در این هنگام یکی از همکاران که هیچ گونه گلایه و شکایتی از ایشان ندارم خلط مبحث کرد و اعتراض صنفی را با مسائل سیاسی گره زد.

این فرهنگی در ادامه گفت: بر اساس وظیفه ذاتی که داشتم و برای عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر معترض چنین اظهاراتی شدم که متاسفانه آن برخورد صورت گرفت.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه اعتراضی نسبت به اتفاق رخ داده در مقابل آموزش و پرورش ندارم، افزود: هر چند خانواده از این وضعیت نگران هستند، اما معتقدم حرف و هر اقدام و اظهار نظری از سوی ما برای دفاع از نظام در مقابل اقدامات شهدا و سردار سلیمانی کوچک و اندک و ناچیز است.

این آمر به معروف و ناهی از منکر بیان کرد: به خانواده دوستان و فامیل هم گفته‌ام که کوچکترین برخوردی نسبت به این موضوع نداشته باشند چرا که تنها بر اساس وظیفه خود در قبال نظام که به ما آبرو و هویت بخشیده موضع‌گیری کردم و از این پس نیز از نظام در برابر هر گونه هجمه‌ای دفاع خواهم کرد.  

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین