پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:22 - 1400/08/22

زندگی‌نامه کامل حاج‌ قاسم سلیمانی منتشر می‌شود

کارگر آنلاین| کتاب «سرباز؛ قاسم سلیمانی، زندگی نامه کامل سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی» منتشر می‌شود.

کتاب «سرباز؛ قاسم سلیمانی، زندگی‎نامه کامل سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی» نوشته «مصطفی رحیمی» از سوی «انتشارات خط مقدم» به زوی منتشر می‌شود.

  • کتاب «سرباز؛ قاسم سلیمانی» از حیث شخصیت و جایگاه شهید، نویسنده، مستند بودن و... می‌تواند مهمترین کتاب تاریخ ادبیات مقاومت باشد، این کتاب زندگینامه‌ی مستندی است از چوپان‌زاده فقیری که با خلوصی سرشار از طراوت روح و اراده‌ای پولادین و البته تیزهوشی و تدبیر غیرقابل‌انکار، همه دنیا را به تعظیم واداشت.
  • سردار شهید قاسم سلیمانی، شاید تنها رزمنده‌ای باشد که از بیست‌سالگی تا حدود ۶۲ سالگی، پوتین‌هایش را نیاویخت. دایره فعالیت‌های او تمام سطح خاورمیانه بود و در طول حیاتش به هیچ‌یک از قدرت‌های جهانی تکیه نکرد.

همچنین شاید تنها فرمانده بزرگ نظامی بود که هم‌زمان در قامت یک دیپلمات برجسته و تأثیرگذار نیز نقش‌آفرینی می‌کرد. معنویت و اخلاص در کنش و واکنش‌های او حرف اول را می‌زد و شجاعت بی‌مثالش، زبانزد خاص و عام بود.

در این کتاب سعی شده تمامی فکت‌ها و ماجرا‌ها محققانه و مستند باشد، تاریخ‌ها به‌درستی بیاید و از اغراق پرهیز شود. در ضمن، نثر اثر به‌گونه‌ای روان و رسا باشد که مخاطب عام را هم دچار مشکل نکند.

نبرد با اشرار مسلح در جنوب شرق ایران، نبرد با داعش در اطراف بغداد، نجات دمشق و عملیات بادیه در سوریه و ماجرای شهادت از نقاط برجسته این کتاب است.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین