پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:32 - 1400/09/03

هوشیاری سرباز مانع خودکشی زندانی شد

کارگر آنلاین/ یکی از زندانیان ندامتگاه قزلحصار که دچار افسردگی شده و مشکلات خانوادگی داشت، با دستور پزشک بهداری آن مرکز به بیمارستان روانپزشکی رازی اعزام شد.

سرباز وظیفه‌ی ندامتگاه قزلحصار با هوشیاری و اقدام به موقع از خودکشی یک زندانی در سرویس بهداشتی بیمارستان رازی جلوگیری کرده است.

یکی از زندانیان ندامتگاه قزلحصار که دچار افسردگی شده و مشکلات خانوادگی داشت، با دستور پزشک بهداری آن مرکز به بیمارستان روانپزشکی رازی اعزام شد.

در این اعزام سرباز وظیفه امیرحاجی نیز به عنوان مراقب همراه زندانی در بیمارستان حضور داشت، به دنبال درخواست زندانی و حضور طولانی در سرویس بهداشتی وارد عمل شده و این سرباز با ورود به سرویس، زندانی را در حالت حلق آویز دیده و بلافاصله با اقدام به موقع و فریادهایش پرسنل بیمارستان را مطلع می‌کند.

بنا به این خبر، خوشبختانه زندانی بیمار با تلاش سرباز و پرستاران نجات پیدا کرده و اکنون زندانی زیر نظر کادر درمانی بیمارستان قرار دارد.

همچنین سرباز وظیفه امیر حاجی از سوی اشکان کمالی مدیر ندامتگاه و همچنین فرمانده یگان آن مرکز مورد تقدیر قرار گرفت.

در مواقعی که امکان درمان زندانی در بیمارستان یا بهداری داخل زندان وجود نداشته باشد، با دستور پزشک معالج و با توجه به نوع بیماری جسمی یا روان پریشی به یکی از بیمارستان‌های شهر منتقل می‌شود و همه هزینه‌های درمان بر عهده زندان بوده، زندانی هیچ گونه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند.

منبع: ایرنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین