پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:05 - 1400/09/08

تصادف شدید پراید با وانت در بزرگراه امام علی(ع)

کارگر آنلاین/ معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد سواری شدید وانت با سواری پراید در محدوده بزرگراه امام علی (ع) و مصدوم شدن راننده پراید در این حادثه خبر داد.

سرهنگ علی همه‌خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به نقل از سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های تهران بزرگ، در تشریح خبر وقوع تصادف در بزرگراه امام علی(ع) گفت: ساعت ۱۶ دقیقه بامداد شب گذشته، هشتم آذرماه، وقوع یک فقره تصادف شدید در مسیر جنوب به شمال امام علی (ع) نرسیده به بعثت به پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: براساس گزارش اولیه، راننده وانت و پراید همزمان به دلیل عدم رعایت حق تقدم با یکدیگر برخورد کرده و چون دیگر قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبودند، در همان لاین میانی بزرگراه متوقف شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حضور رییس و تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور منطقه در محل حادثه، گفت: کارشناسان ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار هر دو سواری که غیر قابل حرکت بودند را با کمک جرثقیل از موقعیت خارج کردند تا خودرو‌هایی که پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دهند.

سرهنگ همه‌خانی با تاکید بر بررسی علل و عوامل این حادثه توسط کارشناسان گفت: در این حادثه هر دو خودرو به میزان مساوی مقصر این حادثه هستند و راننده پراید نیز به شدت آسیب دید که با حضور به موقع عوامل اورژانس به نزدیکترین محل درمانی انتقال یافت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست ضمن رعایت حق تقدم عبور حین رانندگی، از عجله و شتاب خودداری کنند، از حرکت با سرعت بالا بپرهیزند و در هر لحظه حواس خود را به رانندگی بسپارند تا شاهد اینگونه حوادث و بروز ترافیک نباشیم.

منبع: میزان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین