پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:34 - 1400/09/17

راحت ترین روش برای از بین بردن چاقی شکم

به راحتی وزن کم کن ؛ معجون‌ معجزه‌آسا برای لاغری شکم!

کارگر آنلاین | این روزها با داغ شدن بازار معجون‌های صنعتی و خانگی که البته همگی اصرار به نابود کردن چربی‌های اضافه در سریع ترین زمان ممکن دارند. معجون های لاغری شکم و لاغری پهلو با انواع و اقسام ترکیب‌های اشتها کور کن پرطرفدار تراز سایرین هستند.

به گزارش کارگر آنلاین از آنجایی که بافت‌های چربی کمی بد قلق تر از سایر نقاط، از نواحی شکمی‌دل می‌کنند، در این مقاله ۱۰ معجون معجزه آسا برای لاغری شکم معرفی می‌شود که که تا حد امکان دستورالعملی ساده دارند و به تسریع روند لاغری در کنار ورزش اصولی و تغذیه مناسب کمک قابل توجهی می‌کنند. اگر از رژیم های لاغری مانند رژیم کتوژنیک، رژیم پروتئین، رژیم آمریکایی یا هر رژیم دیگری استفاده می‌کنید، قبل از مصرف این معجون‌ها، حتما با مربی تغذیه خود مشورت کنید.

معجون لاغری شکم سیب و دارچین؛ همیشه سلطانِ قلب‌ها
شاید وقتی عنوان معجون لاغری شکم را می‌شنویم همیشه ترکیبی از موادِ عجیب و غریب و دور از دسترس به ذهن‌ها می‌آید. غافل از این که چند عدد سیب سبزِ تازه در کنارِ چوب دارچین و کمی‌آب ولرم که با عسل آن را مزه دار می‌کنیم، یکی از خوش قلق ترین معجون‌های لاغری دنیا است.طبع گرم سیب و دارچین، خاصیت آنتی اکسیدانی عسل و مصرف ناشتا، رازِ گرفتن نتیجه بهتر از این معجون است.

خاکشیر و گلاب؛ وقتش نرسیده است که ایمان بیاورید؟!
کافی است به کمی‌آب ولرم، دو قاشق خاکشیر، مقداری آبلیمو تازه و البته گلابِ نابِ کاشان اضافه کنیم تا ببینیم چقدر می‌شود در برابر میل نکردن این آب کننده جذاب چربی‌های شکم تاب بیاوریم. افرادی که طبع سرد دارند بهتر است از مقداری عسل برای تعادل مزاج کمک بگیرند و مبتلایان به زخم معده نیز با احتیاط به سراغ این معجون بروند. برای نتیجه بخشی بهتر از ناشتا میل نمودن و مصرف حداقل دوبار در روز غافل نشوید.

معجون لاغری شکم گریپ فروت و خیار؛ یک تیر و چند نشان
اگر در کنار چربی سوزی شکم و پهلوها، کبد چرب هم به دغدغه‌هایتان اضافه شود، اصلا نگران نباشید.آنچه خوبان همه دارند، ترکیب گریپ فروت به همراه خیار، لیمو و جعفری تازه یک جا دارد! مواد را مخلوط کرده و در دو تا سه وعده در روز میل می‌کنیم. این چربی سوزِ فوق العاده سرشار از آنتی اکسیدان و پاکسازِ بی چون و چرای کبد است، اما توصیه می‌شود آن را بیش تراز ده روز مصرف نکنیم چون ممکن است بدن عادت کند.

ریشه زنجبیل و چای سبز؛ مبارزه با انواع بیماری و پیروزِ نبردِ چربی سوزها
معجون چای سبز

اگر طرفدار دمنوش‌های لاغری شکم هستید و ترجیح می‌دهید از همان اول به سراغ قدرتمند ترین‌های این عرصه بروید، تنها توصیه ما مصرف روزانه چای سبز اعلا به همراه زنجبیل تازه است.مقداری آب را جوشانده و سپس ریشه زنجبیل را به همراه هِل اضافه کرده و پس از به جوش آمدن آب، صحنه ی تماشایی جا افتادن چای سبز کیسه ای در این معجون شگفت انگیز، مُهر تاییدی بر معجزه ی آن است. سرشار از آنتی اکسیدان و تقویت‌کننده سیستم ایمنی!

اگر مشکل فشار خون دارید، میل کردن یک عدد خرما نیم ساعت بعداز این معجون را فراموش نکنید.

معجون لاغری شکم کرفس و آناناس؛ باشکوه و مناسب لاکچری پسندها
معجون لاغری شکم
از دیرباز ترکیب کرفس به همراه خیار و کمی‌آب به سبب تلقین احساس سیری، صفی طویل از عشاقِ خود را در میان آب کنندگان چربی شکمی‌داشت. اگر به دنبال مرهمی‌برای قابل قبول کردن مزه کرفس هستید، باید تاکید کنیم که جز آناناس گزینه ای به ذهنتان خطور نکند.این خوشمزه ی لاکچری زمانی که با ساقه کرفس و خیار مخلوط شود نه تنها باعث بهبود طعم‌ها، بلکه مناسب برای کاهش استرس، بهبود فرایند هضم و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

معجون لاغری شکم خیار و لیمو و زنجبیل، معجزه ای مخصوص تنبل‌ها
هدفِ این نوشیدنی چربی سوزِ، سم زدایی و بهبود هضم غذا است. بهتر است در مقداری حدود یک لیتر آب یک عدد خیار و لیمو را با پوست حلقه حلقه کنید و سپس نعناع و زنجبیل را با افتخار همراهش کنید.

طبع گرم زنجبیل تازه باعث رفع سردیِ خیار و دفع مواد هضم نشده می‌شود. خیار و نعناع هم که در شفافیت پوست، ناخن‌ها، دور کردن اضطراب و به وجود آوردن احساس آرامش غوغا می‌کنند.

مثل سایر معجون‌ها پیشنهاد می‌کنیم برای تاثیرگذاریِ بهتر وعده صبح را ناشتا میل بفرمایید.

شیر و شکلات؛ غنی از پروتئین برای بعداز تمرینات ورزشی
.معجون شیر شکلات

اغلب افراد به اشتباه فکر می‌کنند بعد از تمرینات سنگین ورزشی باید تا مدت‌ها گرسنه بمانند تا نتیجه ورزش بهتر و سریع تر باشد. با توجه به هر هدفی که از تمرینات ورزشی دارید_چه افزایش و چه کاهش وزن_ میل کردن ماده غذایی مناسب می‌تواند این روند را بسیار آسان تر کند.

در واقع اگر این سوخت مورد نیاز را بعداز ورزش به بدن نرسانیم، به جای سوخت و ساز چربی‌ها، این عضله‌ها هستند که از دست می‌روند و چربی‌ها با یک نیشخند گوشه شکم مبارک، سخت و استوار پا برجا می‌مانند.

این نوشیدنی غنی از پروتئین می‌تواند در عین خوشمزگی نتیجه دلخواه را برای شما زودتر به ارمغان بیاورد. دو قاشق پودر شکلات تلخ را به همراه یک قاشق عسل در یک لیوان شیر کم چرب حل کنید و بلافاصله بعد از تمرین نوش جان کنید.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین