پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:07 - 1400/09/20

خرید و اهدای ویلچر به معلولان استان کرمان از سوی کارکنان بانک رفاه کارگران

کارگر آنلاین | کارکنان مهرورز و نوع‌ دوست بانک رفاه کارگران استان کرمان در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و معلولان نیازمند این استان، ویلچر اهدا کردند.

به گزارش کارگر آنلاین ، این اقدام مهرورزانه و انسان‌دوستانه کارکنان بانک رفاه کارگران در قالب مشارکت در پویش اداره کل بهزیستی استان با عنوان "هدیه شعبه ما، یک ویلچر"، انجام شد.

  • بر اساس این گزارش، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان کرمان طی سخنانی در مراسم اهدای این ویلچرها که با حضور مدیران و مسئولان بهزیستی استان در محل مدیریت شعب برگزار شد، به اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت اجتماعی اشاره و تصریح کرد: برای بانک رفاه به عنوان بانکی اجتماعی به سهام‌داری سازمان تامین اجتماعی، حضور موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی یک تکلیف به شمار می‌رود و اقدامات بانک در این راستا به شکل روزافزونی در حال گسترش و توسعه است.

وی افزود: اقدام کارکنان بانک رفاه کارگران استان کرمان در راستای تهیه و اهدای ویلچر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و معلولان نیازمند این استان در قالب پویش "هدیه شعبه ما، یک ویلچر" اداره کل بهزیستی استان نیز به منظور ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام شد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین