پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:53 - 1400/09/25

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

استفاده از تخصص و تجربه پژوهشگران در راستای رفع چالش‌های اجتماعی ضرورت است

کارگر آنلاین | وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه‌های مختلف اجتماعی با چالش و مشکلاتی مواجه هستیم که برای رفع این چالش‌ها، باید از دانش، تخصص و تجربه پژوهشگران و محققان استفاده و با حمایت و استفاده از راهکارهایی که آن‌ها ارائه می‌دهند، مسیرهای رسیدن به هدف را کوتاه کنیم.

به گزارش کارگر آنلاین ، حجت‌اللـه عبدالملکی با بیان این مطلب در مراسم هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه، بر اهمیت و ضرورت پژوهش تاکید کرد و گفت: باید ارتباط درست و منطقی بین حوزه اجرا و پژوهش برقرار کنیم و اگر نتوانیم چرخه اجرا و پژوهش را با یکدیگر ترکیب و همراه کنیم، راه به جایی نمی‌بریم و مشکلات باقی خواهد ماند.

  • وی افزود: با منابع محدود، مأموریت‌ها و وظایف بی‌شماری داریم، بنابراین برای انجام صحیح وظایف باید روش‌های نوین پژوهش را کشف تا بتوانیم به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.
  • لازم به ذکر است، در ادامه این مراسم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پژوهشگران برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه‌های وابسته و همچنین دستگاه‌های اجرایی فعال در امر پژوهش از جمله بانک رفاه کارگران تقدیر و به دنبال آن نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه در محل سالن 17 شهریور وزارتخانه افتتاح شد.

بانک رفاه کارگران با حضور فعال در این نمایشگاه، نسبت به معرفی برخی از جدیدترین محصولات و خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و پژوهشی خود و همچنین آخرین کتاب‌های منتشر شده با موضوعات مرتبط، اقدام کرده است.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین