پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:13 - 1400/10/11

حاج قاسم در مکتبی تربیت شد که خدا همه کاره بود

کارگر آنلاین/حجت الاسلام امامی با بیان اینکه امروز دشمن با شبکه های مجازی انسان ها را محاصره کرده و راه شکست آن مکتب حاج قاسم است، گفت: حاج قاسم در مکتبی بزرگ شد و پرورش یافت که خدا همه کاره بود.

حجت الاسلام منصور امامی، عصر جمعه در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی که در نمایشگاه کوچه های بنی هاشم ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه آمریکا به ارتش خود و انگلیس به نیروی دریایی اش افتخار می کرد که سردار سلیمانی با به رخ کشیدن قدرت ایران آنها را تحقیر کرد، اظهار داشت: قرآن کریم وقتی می خواهد تاریخ صدر اسلام را بیان کند آن را با محوریت الله نقل می کند و تفاوت قرآن با دیگر کتب تاریخی است که در دیگر منابع تاریخی صدر اسلام اثری از قدرت خداوند وجود ندارد اما کتاب الهی بیان می کند که این قدرت پروردگار است که به دل دشمنان رعب و وحشت انداخت و با قدرت الهی بر دشمنان تسلط یافتید و با نور ایمان می توانید آن را ببینید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) نگاه الهی را به سیاست وارد کرد و در فتح خرمشهر فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»؛ امام(ره) توانست شاگردانی را تربیت کند که در نیجریه بزرگترین پیاده روی اربعین را راه انداختند.

وی با بیان این که امام تکلیف گرا بود و خود را عبد خدا می دانست، اضافه کرد: اصلی ترین محور زندگی سردار سلیمانی خداوند بود و خود را با خدا تنظیم می کرد و برای سردار مهم نبود که آبرو، مال و ثروتش در راه خدا برود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: شهید مطهری عاشورا را میدان مسابقه فضائل سیدالشهدا ( ع ) می دانست و ایثار را مهم ترین جلوه این مسابقه عنوان می کند و حضرت همه زندگی خود را با ایثار وقف خداوند کرد. کسی که متکی به خداوند باشد و به الله گره بخورد جاودانه خواهد بود؛ سردار سلیمانی به این فرمول دست یافته بود و یقین داشت که آنچه در دست خداست باقی خواهد ماند و غیر آن از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: برای سردار سلیمانی که از مکتب امام درس گرفته بود درجه و مقام مهم نبود، در سیل و زلزله و محاصره های نظامی وارد می شد و محاصره ها را می شکست و وقتی داعش به دروازه های اربیل رسید، بارزانی به همه کشورها التماس کرد و جوابی نشنید و آخرین راه چاره را در سردار سلیمانی دید و سردار بود که داعش را از این منطقه دور کرد.

حجت الاسلام امامی با بیان اینکه امروز دشمن با شبکه های مجازی انسان ها را محاصره کرده و راه شکست آن مکتب حاج قاسم است، گفت: حاج قاسم در مکتبی بزرگ شد و پرورش یافت که خدا همه کاره بود.

منبع: حوزه
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین