پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:26 - 1400/10/14

مرگ مادر و دختر بر اثر آب‌گرفتگی در سیرجان

کارگر آنلاین/ رییس اورژانس پیش بیمارستانی سیرجان با اشاره به جمع شدن آب باران در زیر پل راه آهن این شهر گفت: عصر امروز (دوشنبه) یک مادر و دختر خردسالش با خودرو پژو سواری به قصد عبور از زیر این پل، وارد این محدوده شده بودندکه به محض ورود، خودرو وارد عمق آب و سرنشینان آن دچار خفگی و مرگ می شوند.

نبی الله حیدرپور شبانگاه دوشنبه  افزود: این مادر و دختر خردسالش به قرار هر روز قصد عبور از محدوده زیر پل راه آهن سیرجان را به سمت روستای چاه دراز در ۴۵ کیلومتری سیرجان در محور شیراز داشته اند غافل از اینکه بارش باران های سیل آسا دریایی از آب را در زیر پل روی هم جمع کرده است.
 وی اظهارداشت: خودرو حامل مادر و دختر سیرجانی به محض ورود به محدوده زیر پل به دلیل خیس بودن خاک سر می خورد و وارد حجم زیادی از آب شده است که خودرو خاموش می شود به طوری که اثری از خودرو به چشم نمی خورد.
 رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی سیرجان اظهار داشت: برخورد تریلر که قصد عبور از محور زیر پل راه آهن سیرجان را داشته با خودرو مدفون شده در آب، نیروهای امدادی و هلال احمر را به این منطقه می کشاند.
وی ادامه داد: نیروهای امدای و هلال احمر پس از بیرون کشیدن خودرو غرق شده از آب با جسد مادر و دختر که به گمان خانواده شان گم شده بودند، روبه رو می شوند.
شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارند.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین