پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:02 - 1400/10/29

سعادت ابدی با این کار

کارگرآنلاین| اگر با جان و دل آیات قرآن کریم را که به عنوان کامل ترین نسخه موفقیت برای زندگی افراد پیچیده شده است را باور و آنها را در زندگی خود عملی کنیم به طور قطع آثار چشم گیر و فراوانی در زندگی خواهیم داشت.

به گزارش کارگرآنلاین مجتبی جمالی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: اگر با جان و دل آیات قرآن کریم را که به عنوان کامل ترین نسخه موفقیت برای زندگی افراد پیچیده شده است را باور و آنها را در زندگی خود عملی کنیم به طور قطع آثار چشم گیر و فراوانی در زندگی  خواهیم داشت.

وی انسان را نیازمند به ارتباط  با آفریننده دانست و افزود: زندگی قرآنی بر اساس عدالت، احسان، صفا و صمیمیت است و مردمی که این گونه زندگی کنند، دارای اطمینان خاطر و آسایش خواهند بود و سعادت ابدی و جاودانه را در آغوش خواهند گرفت.

وی، از لزوم تمسک به قرآن گفت و افزود: قرآن، منشأ حیات امت اسلام است و برای اینکه حیات معنوی جامعه بیشتر شود، باید به قرآن و معارف ارزشمند آن تمسک جوییم و درک مفاهیم قرآن کریم و عمل به آن اهمیت بسیاری دارد؛ چرا که تأثیر اصلی قرآن که همان هدایت گری قرآن است در گرو درک مفاهیم موجود در قرآن است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین