پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:32 - 1401/03/24

برای حفظ رابطه خوب با همسرتان ۲۴ ساعت صبر کنید

کارگرآنلاین | اگر خواهان رابطه خوب با همسرتان هستید نیازی نیست از حق و حقوق خود بگذرید بلکه با کمی سیاست می توانید این رابطه را با دوام تر از همیشه حفظ کنید.

به گزارش کارگرآنلاین آیا آرزو دارید روابط طولانی مدت موفق داشته باشید یا بهتر بگوییم مشتاقید رابطه خوب با همسرتان را برای همیشه حفظ کنید؟ هر رابطه ی بالا و پایین دارد و نمی شود روابط عالی همیشگی انتظار داشت. چندین تکنیک را در این بخش به شما معرفی می کنیم که بهترین راه ممکن است.

رابطه خوب با همسر به معنای فداکاری های بیش از حد و ندیده گرفتن های خسته کننده نیست بلکه شما باید در مواقع لازم از این فاکتورها استفاده کنید.
 

مهم ترین نکات برای داشتن رابطه خوب با همسر

وقتی عصبانی هستید قبل از اینکه عملی انجام دهید 24 ساعت صبر کنید ، مهم است چون وقتی عصبانی می شوید خودتان نیستید.

مسائل کوچکی هست مانند ظرف شستن که همسرتان فراموش می کند و یا مسائل جدی تری مانند تهمت زدن یا دروغ گفتن سعی کنید قبل از عمل کردن دقایقی فکر کنید ، هنگام عصبانیت هر تصمیمی که بگیرید موجب آسیب و پشیمانی می شود .

روانشناسان می گویند :24 ساعت زمان طولانی نیست اما به اندازه کافی برای حفظ آرامش و خون سردی کافی است و سعی کنید با همسرتان عاقلانه و مناسب بدون بلند کردن صدا صحبت کنید شاید برای شما این زمان کمتر از 24 ساعت باشد ولی مطمئن باشید که زمان برای سریدن به آرامش برای همه نیاز است.

کلیدهای طلایی برای کسانی که خواهان یک رابطه خوب با همسرشان هستند

 

چگونگی ایجاد رابطه خوب با همسر

عبارت مهم نیست را نگویید:
از گفتن "مهم نیست" صرف نظر کنید زیرا یک زن یا شوهر نباید سعی کند همه چیز را خوب جلوه دهد و به کسی که طرف مقابل است هرچیزی را که می خواهد بدهد و بسیار مهم است که مشکل خود را با فرد به طور صادقانه ابراز کند حتی وقتی با همسرش مخالف است ؛

مثال:همسرتان می گوید کجا غذا بخوریم نگوید مهم نیست، محلی راکه دوست دارید پیشنهاد بدهید. بهتر است غذایی جدید و یک مکان جدید را برای غذا خوردن انتخاب کنید تا همسرتان از این بابت خوشحال شود تا اینکه ساکت باشید.

سازش در زندگی بسیار مهم است اما این به معنای فرو نشاندن احساسات و نظرات نیست.

برای ایجاد رابطه خوب با همسر چه کنیم؟

عصبانی به رختخواب نروید:
عصبانی به رختخواب نرفتن بهترین پیشنهاد نیست اما بهتر از بحث و جدال پیرامون مسائلی که ممکن است به نتیجه نرسد. خوابیدن با اعصاب آرام باعث می شود که صبح را سازنده تر شروع کنید با سپری کردن زمان برای حفظ آرامش قبل عصبانیت و نترسیدن از صحبت کردن صادقانه با همسرتان در آخر روز صحبتی کنید.

رابطه مان با همسر را چگونه خوب نگاه داریم؟

به او نزدیک شوید و در آغوش بگیریدش
این طبیعی است و کم نیستند زنان و مردانی که برای بیان آنچه که اتفاق افتاده است مشکل دارند و به این راحتی نمیتوانند صحبت کنند اما شما خوب می دانید که برایشان اتفاقی افتاده است در چنین شرایطی ،با بغل کردن به آنها نزدیک شوید تا نشان دهید که کنارشان هستید، به آنها گوش میدهیدو آنها را درک میکنید ؛ بعضی وقتها ساده ترین راه برقراری ارتباط در رابطه تان، گوش دادن و آرام بودن است حتی اگر شما نمیتوانید کاری برای شریکتان انجام دهید.

راه های حفظ رابطه خوب و طولانی با همسر

حواستان به لحن صحبتتان باشد
شاید همیشه دعوا و بحث میان زوجین به دلیل حرفها نیست بلکه به خاطر لحن هاست پس اگر میخواهید ارتباط بهتری داشته باشید، نیاز دارید که به چگونگی بیان مسائل توجه کنید ، بالا بردن تن صدایتان و تغییر لحن صحبتتان در خیلی از موارد غیر ضروری است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین