پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:19 - 1401/04/20

مدیر عامل بانک رفاه کارگران : با استفاده از ظرفیت‌های موجود، همکاری‌ها گسترش می‌یابد

کارگر آنلاین | مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: زمینه و بستر همکاری‌های متقابل با شرکت پتروشیمی جم فراهم شده است و با استفاده از ظرفیت‌های موجود می توانیم دامنه این همکاری ها را گسترش دهیم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: زمینه و بستر همکاری‌های متقابل با شرکت پتروشیمی جم فراهم شده است و با استفاده از ظرفیت‌های موجود می توانیم دامنه این همکاری ها را گسترش دهیم. 
به گزارش کارگر آنلاین ، اسماعیل للـه‌گانی در دیدار با مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با بیان این مطلب گفت: با افزایش سرمایه بانک در سال گذشته، اکنون جزو بانک های برتر در این حوزه هستیم و با رفع محدودیت های قانونی، زمینه ارائه خدمات مطلوب به شرکت های اقتصادی بزرگ همچون پتروشیمی جم فراهم شده است و ما می توانیم به شرکت های مطرح کشور در حوزه انرژی، خدمات مطلوب و مناسبی ارائه دهیم.  
وی افزود: بانک رفاه کارگران با سهامی که از طریق سازمان تأمین اجتماعی به آن واگذار شده است، در حوزه انرژی کشور حضور دارد و علاوه بر سهامداری شرکت هایی همچون پتروشیمی امیرکبیر، آمادگی خدمت رسانی بهتر و گسترده تر را به شرکت پتروشیمی جم دارد. 

تصویر

  • مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: با ایجاد زیرساخت های قوی در حوزه فناوری اطلاعات، سرمایه و خدمات ریالی و ارزی، زمینه حضور گسترده تر بانک در همراهی و همکاری با شرکت های تولیدی و اقتصادی کشور به وجود آمده است تا بتواند سهم خود را در توسعه و آبادانی کشور ایفا کند. 
  • دکتر لله گانی خاطرنشان ساخت: صرافی بانک رفاه کارگران یکی از صرافی های برتر شبکه بانکی است و آمادگی ارائه خدمات ارزی مناسب به شرکت پتروشیمی جم و شرکت های زیرمجموعه را دارد.
  • وی اظهار داشت: علاوه بر پرداخت تسهیلات، انواع ضمانت نامه و  LC  داخلی و خارجی، از دیگر خدماتی است که بانک می تواند به شرکت پتروشیمی جم ارائه دهد. 
  • لله گانی ادامه داد: مشارکت در پروژه ها و طرح های شرکت پتروشیمی جم و استفاده از اوراق گام و گواهی سپرده خاص برای سرمایه گذاری در پروژه های این شرکت، از دیگر زمینه های همکاری هاست. 
  •  لله گانی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به مشترکاتی که از نظر سهامداری بین بانک و شرکت پتروشیمی جم وجود دارد، دامنه همکاری ها بیش از پیش گسترش پیدا کند.   
  • در ادامه این جلسه، مهندس قنبریان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با ارائه گزارشی از فعالیت های آن گفت: این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید الفین در جهان است که عمدتا به منظور تولید الفین ها و پلی اتیلن های سبک خطی و سنگین در سال 79 توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران تاسیس شده که توانسته سهم خود را در بازارهای منطقه و جهان کسب و مورد توجه بازیگران اصلی صنعت پتروشیمی قرار گیرد.
  • مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم افزود: این شرکت و بانک رفاه کارگران هر دو عضو یک خانواده اند و هر دو در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول خدمت رسانی هستند. بنابراین، افزایش همکاری های متقابل به نفع طرفین است. 
  • وی افزود: شرکت پتروشیمی جم، بانک رفاه کارگران را در مجموعه ای با اهداف مشترک می داند که تلاش می کند با تعامل بیشتر، سود و منفت حاصل از این همکاری ها به مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  برسد. 
  •  قنبریان ضمن قدردانی از خدمات بانک رفاه کارگران، از پیشنهاد مشارکت مدیرعامل بانک در طرح ها و پروژه های شرکت پتروشیمی جم، استقبال و بر گسترش تعامل و همکاری ها، تأکید کرد.
     
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین