پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:29 - 1401/04/20

افزایش خدمات بانک رفاه کارگران به واحدهای تولیدی کشور

کارگر آنلاین |عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه از نظر ارائه خدمات و محصولات متنوع و پاسخگویی به ذی‌نفعان، جزو بانک‌های سرآمد کشور به‌شمار می‌رود و سال‌های متمادی رتبه اول مشتری‌مداری را در کشور کسب کرده است.

به گزارش کارگر آنلاین ، حمیدرضا فتحی‌بیرانوند با بیان این مطلب در نشست مشترک با مدیران عالی بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی، افزود: پاسخ‌گویی مناسب به مسائل و درخواست‌های مشتریان و ارائه محصولات و خدمات متنوع به آنان، در راس برنامه‌های اجرایی بانک رفاه کارگران قرار دارد.

تصویر
وی به افزایش سرمایه بانک اشاره کرد و گفت: افزایش سرمایه بانک که در سال گذشته نهایی و به ثبت رسید، منجر به ارتقای وضعیت کفایت سرمایه بانک شد و بستر تقویت و افزایش خدمات بانک به واحدهای تولیدی کشور را فراهم کرد.

  • دکتر فتحی‌بیرانوند خاطرنشان ساخت: با توجه به ظرفیت و جایگاه اقتصادی بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی و همچنین شبکه گسترده شرکت‌های تولیدی، تخصصی، مادرتخصصی، دارویی و بیمارستان‌های تحت پوشش این بنیاد، بانک رفاه کارگران آمادگی دارد در قالب تفاهم‌نامه همکاری متقابل، خدمات و محصولات متنوع بانکی از جمله صدور انواع ضمانت‌نامه، اعتبار اسنادی داخلی، تکمیل زنجیره تامین از طریق انتشار اوراق مرابحه و گام و.... را در اختیار بنیاد قرار دهد.

به گفته وی، با توجه به جایگاه منحصر به فرد بانک رفاه کارگران در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی، این بانک می‌تواند به عنوان مشاوری امین در حوزه پولی و تامین مالی، همراه و همیار مطمئن بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی در پیشبرد امور باشد.

  • دکتر حسینی عضو هیات مدیره بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی نیز طی سخنانی در این نشست، به نقش کلیدی نظام بانکی در توسعه کشور اشاره و بر ضرورت برقراری و توسعه تعاملات متقابل بنیاد و بانک رفاه کارگران تاکید کرد.

به گفته وی، حمایت‌های بانک رفاه کارگران از تولید ملی شایسته قدردانی است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین