پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00005:56 - 1401/05/22

مدیرعامل کانون پرورش فکری با فرزندان شهید مدافع حرم دیدار کرد

کارگر آنلاین | مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین روزهای کاری خود به دیدار فرزندان شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا رفت.

«حامد علامتی» مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم در منزل شهید هاشم دهقانی‌نیا حضور پیدا کرد و ضمن گفت‌وگو با خانواده و فرزندان شهید، اظهار داشت: صحت و سلامتی فرزندان کشورمان به ویژه شفای عاجل این دو عزیز را از خداوند متعال مسألت دارم.

  • وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه حزن و اندوه محرم و آرزوی صبر و آرامش برای همسر شهید مدافع حرم، افزود: مفتخرم نخستین ملاقات و حضور رسمی من در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خانواده محترم شهدا، به‌ویژه فرزندان عزیز شهید مدافع حرم پیوند خورده است.
  • مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، در این دیدار با بیان اینکه امروز اقتدار، امنیت و آرامش خود را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: خانواده شهدا چشم‌وچراغ ملت هستند و فرزندان عزیز شهدا، نگین درخشان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.
  • مدیرعامل کانون حضور خانواده معظم ایثارگران به‌ویژه عضویت فرزندان شهدا را فرصتی ارزشمند برای کانون توصیف کرده و خطاب به آن‌ها گفت: مجتمع‌ها و مراکز کانون چشم‌انتظار شماست؛ کانون را متعلق به خودتان بدانید و این افتخار را به ما بدهید که اعضای فعال کانون باشید.
  • همچنین شهید هاشم دهقانی‌نیا بعد از پیاده‌روی اربعین و وداع با پسران دوقلوی شش‌ماهه‌اش، اردیبهشت‌ سال ۹۵ در راه دفاع از حرم اهل‌ بیت و درگیری با عوامل تکفیری به شهادت رسید.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین