" />
پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:08 - 1401/06/07

جامعه ایران از نظر قرآنی رشد کرده است

کارگر آنلاین | وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز جامعه ایران از لحاظ قرآنی و اهل بیت نسبت به ۱۰ سال گذشته، هم بهتر شده و هم رشد کرده است.">

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری هم اندیشی بانوان قرآنی کشور گفت: امروز جامعه ایران از لحاظ قرآنی و اهل بیت نسبت به ۱۰ سال گذشته، هم بهتر شده و هم رشد کرده است.

به گفته اسماعیلی حضور بانوان ما در دوره دفاع مقدس بسیار ارجمند و پررنگ بود چه بسا که بسیاری از فعالیت آن‌ها حتی دیده نشد، اما از همان زمان تا به امروز فرهنگ زنان در جامعه لازم و ضروری شمرده شد.

اسماعیلی گفت: امروزه در کشور ازدحام اراده‌ها در حوزه قرآن، عترت و جهاد را می‌بینیم و به راحتی می‌توانیم آن را گسترش بدهیم. برای اردوها، تیم‌ها و تور‌های جهادی سفر به کربلا در اربعین ستادی تشکیل خواهد شد و بودجه‌ای در نظر خواهیم گرفت.

حضور ۶ میلیون مخاطب قرآنی در مراکز قرآنی

علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: در مراکز قرآنی کشور ۴ تا ۶ میلیون نفر مخاطب قرآنی وجود دارد که ۹۰ درصد آن بانوان هستند.

به گفته معاف مجمع جهانی کوثر ۱۲ آبان مقارن با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز دانش آموز آغاز خواهد شد که این مجمع با حضور آقایان و بانوان شکل خواهد گرفت.

معاف گفت: در حال حاضر در کشور ۱۰۰۰ مسجد، هیات و اماکن مذهبی برای برگزاری تمامی مراسمات عزاداری اربعین امام حسین وجود دارد که هم‌میهنان می‌توانند در این اماکن شرکت کرده و عزاداری کنند.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین