پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:15 - 1401/09/11

حمایت بانک رفاه کارگران از برنامه‌های توسعه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران

کارگر آنلاین | معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور بانکداری جامع از آمادگی این بانک به منظور حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای و خدمات حمایتی کانون‌های خدمت رضوی استان تهران خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین ،  محسن ضیایی طی سخنانی در نشست مشترک با سعید احمدی شهرکی قائم‌مقام این کانون‌ها، افزود: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی آمادگی دارد به سهم خود از اقدامات حمایتی کانون‌های خدمت رضوی حمایت کند. 

  • وی به طرح "نیک‌کارت" بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح، افتتاح حساب‌های سپرده سرمایه‌گذاری برای خیران به منظور واریز تمام یا درصدی از سود متعلقه، به حساب موسسه‌ها، نهادها و سازمان‌های خیریه و حمایت‌گر، امکان‌پذیر شد و می‌توانیم از ظرفیت‌های این طرح در راستای پیشبرد و توسعه فعالیت‌های کانون‌ها بهره ببریم. 

حمایت بانک رفاه کارگران از برنامه‌های توسعه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران

  • مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک رفاه کارگران نیز طی سخنانی در این نشست به اقدامات این بانک در زمینه آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در قالب طرح "عطر مهربانی" اشاره کرد و گفت: این طرح در سال گذشته به مناسبت مبعث پیامبر اعظم(ص) و اعیاد شعبانیه، از محل مشارکت مالی کارکنان بانک رفاه کارگران اجرایی شد. 
  • بهرام فرهی افزود: در یکی دیگر از اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی می‎توان به مشارکت این بانک در تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد که اخیرا عملیاتی شده است.  
  • احمدی شهرکی، قائم‌مقام کانون‌های خدمت رضوی استان تهران نیز طی سخنانی در این نشست با قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از این کانون‌ها، گفت: فعالیت‌های بانک رفاه در حمایت از نیازمندان و محرومان کاملا مشهود است و اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بسیار گسترده است؛ بدون شک همکاری متقابل کانون‌ها و بانک رفاه بر غنای این فعالیت‌ها و اقدامات خواهد افزود. 
  • لازم به ذکر است، در پایان این نشست مساعدت مالی بانک رفاه کارگران به کانون‌های خدمت رضوی استان تهران به مدیران این کانون‌ها اهداء شد
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین