پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:25 - 1401/10/14

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان امضاء شد

کارگر آنلاین | در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان امضاء شد.

به گزارش کارگر آنلاین ، این تفاهم‌نامه طی مراسمی که به همین منظور در محل این بانک برگزار شد، به امضای دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و دکتر محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل این شرکت رسید. 

  • بر اساس این گزارش، دکتر للـه‌گانی طی سخنانی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تاکنون حمایت‌های ارزنده‌ای از تولید ملی و اشتغازایی در کشور داشته و این حمایت‌ها در دولت عدالت‌محور سیزدهم از گستردگی قابل توجهی برخوردار بوده است. 
  • وی افزود: بانک رفاه کارگران آمادگی دارد با حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان، نسبت به بسترسازی پیشبرد و عملیاتی کردن این برنامه‌ها اقدام کند. 
  • مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به امکان انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری خاص از سوی بانک، گفت: بانک می‌تواند با انتشار این اوراق برای پروژه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در راستای تامین منابع مالی این پروژه‌ها اقدام کند.
  • وی در پایان تصریح کرد: همچنین آمادگی داریم در زمینه تامین منابع آبی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از طریق احداث تصفیه‌خانه یا سد، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشیم.
  • دکتر محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز طی سخنانی در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از این شرکت، گفت: این بانک از بانک‌های خوش‌نام کشور محسوب می‌شود که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو است و از توسعه همکاری‌های متقابل با این بانک استقبال می‌کنیم.
  • وی افزود: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان فصل جدید از همکاری‌های این بانک و شرکت آغاز خواهد شد که ماحصل آن تقویت صنعت فولاد کشور و پیشبرد برنامه‌های اشتغالزایی در این بخش خواهد بود.
  • دکتر طیب‌نیا تصریح کرد: صنعت فولاد از جمله صنایع کشور به شمار می‌رود که دارای مزیت اقتصادی است و ضرورت دارد حمایت بانک‌ها از این صنعت بیش از پیش افزایش یابد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین