پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:31 - 1401/10/28

ترک فعل مدیران دستگاه های فرهنگی در ۱۰ سال گذشته در حوزه آموزش سواد رسانه باید بررسی قضایی شود

کارگر آنلاین | بهزاد تیمورپور پژوهشگر ،نویسنده و فعال اجتماعی و رسانه گفت : آموزش های سواد رسانه و سواد فضای مجازی که جز تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۰ سال گذشته بوده باید مطالبه و اجرایی شود و مدیرانی که در این حوزه مسئولیت داشتند باید در صورت ترک فعل به مراجع قضایی معرفی شوند .

به گزارش کارگر آنلاین ، بهزاد تیمورپور نویسنده و فعال اجتماعی و رسانه گفت : آموزش های سواد رسانه و سواد فضای مجازی که جز تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در 10 سال گذشته بوده باید مطالبه و اجرایی شود و مدیرانی که در این حوزه مسئولیت داشتند باید در صورت ترک فعل به مراجع قضایی معرفی شوند . 

  • وی در گفتگو با کارگر آنلاین گفت : ترک فعل فقط در حوزه های اقتصادی وسیاسی نیست و به دلیل اینکه ما درانقلاب اسلامی فرهنگ را زیربنای توسعه و پیشرفت می دانیم ترک فعل در حوزه فرهنگی مهم تر از سایر موارد است.
  • بهزاد تیمورپور افزود : آموزش روزانه سواد رسانه و سواد فضای مجازی با توجه به حوادث اخیر و هجمه دشمنان بشریت که از سوی امپراطوری رسانه ای غرب و یهود انجام می شود امری واجب است . چراکه این هجمه دو هدف دارد : یکی غفلت انسان ها از فلسفه آفرینش و رسیدن به کمال مطلوب الهی و یکی احاطه ی اقتصادی غرب بر کشور ها و استیصال فرهنگی و اقتصادی بشریت .
  • تیمورپور در پایان گفت : در کشور ما ظرفیت اساتید و مبانی تولید محتوی برای آموزش خیلی گسترده است و حلقه ی مفقوده مدیران توانمند و با انگیزه برای اجرای این ماموریت است . 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین