پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:09 - 1401/11/06

تعداد زیادی از بازنشستگان کارگری موفق به دریافت وام ضروری نشده‌اند

کارگر آنلاین |  بر اساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی ۱۷۷ هزار فقره وام به بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای سال تاکنون  پرداخت شده و با توجه به اینکه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بارها  در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که امسال ۴۰۰ هزار بازنشسته وام ۱۲ میلیون تومانی می‌گیرند  با این حساب در حال حاضر بیش از ۲۲۰ هزار بازنشسته در نوبت دریافت وام خود هستند.

به گزارش کارگر آنلاین ، بر اساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی ۱۷۷ هزار فقره وام به بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای سال تاکنون  پرداخت شده و با توجه به اینکه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بارها  در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که امسال ۴۰۰ هزار بازنشسته وام ۱۲ میلیون تومانی می‌گیرند  با این حساب در حال حاضر بیش از ۲۲۰ هزار بازنشسته در نوبت دریافت وام خود هستند.

  • پیش از این، علی دهقان‌کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در ارتباط با آخرین آمار پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفته بود بنا بر آخرین گزارشی که از کانون بازنشستگان دریافت شده است در کل کشور ۱۷۰ هزار نفر و در تهران بالغ بر ۳۰ هزار نفر وام خود را دریافت کرده‌اند.
  • از قرار، رقم وام پرداختی ۱۲ میلیون تومان بوده و ثبت نام و پرداخت به سایر بازنشستگان و متقاضیان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین