پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:46 - 1401/12/16

آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی در صنعت سنگ‌آهن

کارگر آنلاین | تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران امضاء شد.

 به گزارش کارگر آنلاین ، این تفاهم‌نامه طی مراسمی که به همین منظور در محل بانک رفاه کارگران برگزار شد، به امضای دکتر اسماعیل للـه‌گانی و دکتر مجتبی حمیدیان مدیران‌عامل این بانک و شرکت رسید. 

بر اساس این گزارش مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این مراسم از آمادگی این بانک به منظور حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران خبر داد و گفت: بانک رفاه در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" و با هدف بهره‌برداری از ظرفیت‌های این شرکت به منظور رونق تولید و اشتغالزایی، در حد توان سعی خواهد کرد از اقدامات اجرایی و برنامه‌های توسعه‌ای شرکت حمایت کند. 

  • وی تاکید کرد: ضرورت دارد بانک رفاه کارگران و شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران به عنوان دو مجموعه هم‌خانواده و زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری‌های متقابل را گسترش دهند. 
  • للـه‌گانی با بیان اینکه جامعه هدف شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران بازنشستگان و مستمری‌بگیران شریف تحت پوشش صندوق بازنشستگی فولاد هستند، تصریح کرد: وظیفه داریم از این قشر شریف به سهم خود حمایت کنیم. 
  • وی افزود: اعطای خط اعتباری به شرکت، ارائه خدمات دیجیتال، بهره‌برداری مقتضی از منابع داخلی بانک، ارائه خدمات ارزی، اعتبارات اسنادی، خدمات تعهدنامه‌ای و ..... از جمله خدمات و ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران است که می‌توانیم از آنها در راستای توسعه اقدامات و فعالیت‌های شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران استفاده کنیم. 
  • مدیرعامل بانک رفاه کارگران به همکاری‌های مشترک این بانک و صندوق توسعه ملی اشاره کرد و گفت: می‌توانیم از ظرفیت‌های همکاری مشترک بانک و این صندوق نیز در راستای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای این شرکت استفاده کنیم. 
  • وی به تشکیل "قرارگاه ارزی" در وزارتخانه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: مصوب شده است تمامی عملیات ارزی(صادرات و واردات) وزارتخانه‌ها در قالب این قرارگاه اجرایی و عملیاتی شود؛ براساس تصمیمات اتخاذ شده این قرارگاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بانک رفاه کارگران تشکیل خواهد شد. می‌توانیم از ظرفیت‌های این قرارگاه نیز در راستای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی شرکت استفاده کنیم. 
  • مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران نیز طی سخنانی در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از این شرکت، تصریح کرد: امضای این تفاهم‌نامه را در ماه شعبان و ایام ولادت با سعادت حضرت ولیعصر(عج)، به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با بهره‌برداری از ظرفیت‌های این مهم، همکاری‌های متقابل را گسترش دهیم.

 مجتبی حمیدیان افزود: شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران یک ظرفیت ملی در درون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و از ظرفیت‌های بسیار زیادی به منظور توسعه اقدامات برخوردار است که امیدواریم بتوانیم در قالب این تفاهم‌نامه نسبت به اجرایی کردن آنها اقدام کنیم. 

وی افزود: این شرکت دارای معادن سنگ‌آهن بسیاری است که برای بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌های اکتشافی آنها نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم و بدون شک می‌توانیم از طریق همکاری مشترک با بانک رفاه کارگران، اقدامات‌مان در این راستا را گسترش دهیم.

حمیدیان تاکید کرد: توسعه فعالیت‌های این شرکت منجر به رونق تولید ملی و اشتغالزایی می‌شود و طبیعتا در این مسیر نیازمند همکاری اثربخش بانک رفاه کارگران به عنوان بزرگ‌ترین بانک اجتماعی کشور و بانک پیشرو در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هستیم.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین