پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:46 - 1401/12/21

حمایت بانک رفاه کارگران از کودکان سندرم داون

کارگر آنلاین | دومین همایش فرصت کودکی به مناسبت آیین بزرگداشت روز جهانی سندرم داون، با حمایت اثربخش و مشارکت فعال بانک رفاه کارگران برگزار شد.

به گزارش کارگر آنلاین ،  این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از این رویداد حمایت کرد و در برگزاری آن مشارکت فعال داشت.

  • بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران با مشارکت در تهیه و تدوین بسته‌های فرهنگی و آموزشی با هدف آموزش و جامعه‌پذیر کردن کودکان سندرم داون، از این رویداد حمایت کرد. تعداد زیادی از این بسته‌های فرهنگی و آموزشی طی این همایش به صورت رایگان در اختیار کودکان سندرم داون و خانواده‌های آنان قرار گرفت.
  • شایان ذکر است، سخنرانان این مراسم ازجمله دکتر رامین رضایی مدیرکل توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور و دکتر پوراندخت بنیادی رئیس کانون سندرم داون ایران از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از این رویداد و اقدامات اثربخش این بانک در حوزه مسئولیت‌های‌اجتماعی قدردانی کردند.
  • گفتنی است، این رویداد با حضور برخی از مدیران عالی بانک رفاه کارگران از جمله بهرام فرهی و سید مجید کفائی به ترتیب مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و رئیس اداره حسابداری این بانک و جمعی از هنرمندان مطرح کشور ازجمله مرضیه برومند، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، نعیمه نظام‌دوست، باران نیکراه و... و با شرکت خانواده‌های دارای عضو سندرم داون در محل سالن شهید آوینی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین