پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:52 - 1402/02/03

وقتی عبدالحمید دین و ایمان روزه‌داران را به بازی می‌گیرد!

کارگر آنلاین | عبدالحمید اسماعیل‌زهی در حالی‌ که محاسبات نجومی رویت هلال ماه شوال را در غروب پنج‌شنبه غیر ممکن می‌دانست جمعه را روز عید فطر اعلام کرد!

عبدالحمید اسماعیل‌زهی در حالی‌ که محاسبات نجومی رویت هلال ماه شوال را در غروب پنج‌شنبه غیر ممکن می‌دانست جمعه را روز عید فطر اعلام کرد!

  • عبدالحمید در اظهاراتی مضحک مدعی شد که افراد تحت نظر وی به چشمانی قوی‌تر از تلسکوپ‌ها مجهز هستند و توانسته‌اند هلال ماه شوال را در روز پنج‌شنبه مشاهده کنند! چگونه ممکن است هلالی که اصلا احتمال دیده شدن ندارد توسط چشم غیر مسلح دیده شود؟! این اتفاق درحالی‌ست که حتی در پاکستان هم شنبه به عنوان روز عید فطر اعلام شد!
  • ماجرا آن جایی جالب می‌شود مولوی عبدالرحمن چابهاری امام‌ جمعه اهل سنت چابهار در نماز عید فطر گفت: در خصوص اعلام عید سعید فطر اهل سنت در گفتگو با مولوی عبدالحمید بیان کردم موازین فقهی این اجازه را به من نمی‌دهد سخن شما را قبول کنم.
  • از مجموع سخنان مولوی عبدالرحمن برمی‌آید که عبدالحمید به دلایل غیرفقهی از وی درخواست داشته تا روز جمعه را به عنوان عید اعلام کند! حال این دلایل غیرفقهی چه بوده است که با مقاومت امام جمعه چابهار روبرو می‌شود؟!
  • بنظر می‌رسد عبدالحمید یا دچار زوال عقل شده یا تعمدا درحال بازی با دین و دستاویز قرار دادن آن برای برای نیل به مقاصد سیاسی است. به بازی گرفتن دین و فریب مردم قطعا گناه نابخشودنی است که سیاهه جرایم عبدالحمید را بسیار سنگین‌تر خواهد کرد.

منبع/ رجانیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین