پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:44 - 1402/02/07

در راستای تامین مالی طرح‌های اقتصادی صورت می‌گیرد

انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) از سوی بانک رفاه کارگران

کارگر آنلاین | بانک رفاه کارگران از انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) در قالب طرح بانکداری اسلامی، خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین ، این اوراق با هدف حمایت از تولید ملی و در راستای تامین مالی طرح‌های مختلف اقتصادی (تولیدی، ساختمانی و خدماتی) بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌شود.  


  • بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران ضمن تضمین حداقل سود مورد انتظار سپرده‌گذاران، بر نحوه مصرف سپرده‌ها بر مبنای قوانین تصریح شده در عملیات بانکداری اسلامی بدون ربا، نظارت می‌کند.  
  • نرخ سود این اوراق علی‌الحساب و از قابلیت بازخرید از سوی بانک رفاه کارگران برخوردار است. مابه‌التفاوت سود قطعی نیز پس از اتمام پروژه براساس میزان سودآوری طرح پرداخت می‌شود. 
  • این اوراق الکترونیکی، مدت‌دار، با نام بوده و شرایط عمده قرارداد سپرده‌گذاری از قبیل مدت، نرخ سود علی‌الحساب، مقاطع پرداخت سود و... در آن قید می‌شود.
  • شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 8525 -021 تماس حاصل کنند. 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین