پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00005:55 - 1402/02/22

آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی در سال جاری

کارگر آنلاین | اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیاتی از مدیران این بانک از بخش‌های مختلف پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید و در گفت‌وگو با تعدادی از مدیران شرکت‌ها، بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی حاضر در این نمایشگاه از آمادگی بانک رفاه به منظور حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی در سال جاری در راستای تحقق اهداف شعار سال خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین ، للـه‌گانی طی سخنانی در حاشیه این بازدید به فعالیت‌ها و اقدامات بانک رفاه در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم ، رشد تولید" اشاره کرد و گفت: بانک‌ها به طور کلی چه در زمینه "مهار تورم" و چه در زمینه "رشد تولید"، نقش تعیین‌کننده و کلیدی می‌توانند ایفا کنند. 


وی افزود: اگر قصد داریم بر ظرفیت‌های صادراتی کشور اضافه کنیم، قطعا نیازمند رشد تولید هستیم و طبیعتا یکی از مهم‌ترین ارکان در رونق تولید، مقوله تامین مالی واحدهای تولیدی است که نقش بانک‌ها در این زمینه بسیار مهم و تعیین‌کننده است.


 للـه‌گانی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران با استفاده از خدمات، محصولات و ابزارهای نوینی که طراحی کرده است، در نظر دارد به سهم خود بدون افزایش حجم نقدینگی که منجر به افزایش نرخ تورم می‌شود، به رونق تولید کمک کند تا به تبع آن شاهد رشد اقتصادی در کشور باشیم. 

 


وی از انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) در قالب طرح بانکداری اسلامی به عنوان یکی از مهمترین اقدامات بانک رفاه کارگران در سال جاری به منظور حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: این اوراق با هدف حمایت از تولید ملی و در راستای تامین مالی طرح‌های مختلف اقتصادی (تولیدی، ساختمانی و خدماتی) بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌شود.

 للـه‌گانی به انتشار اوراق گام از سوی بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: انتشار این اوراق یکی دیگر از اقدامات بانک رفاه به منظور حمایت از واحدهای تولیدی است. این بانک در سال گذشته در زمینه انتشار این اوراق در شبکه بانکی کشور پیشرو بوده است. 

 

1211

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین