پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:36 - 1402/03/02

هدف اصلی دشمن در کشف حجاب اجباری، سواستفاده از زنان بود

کارگر آنلاین | کارشناس مسائل استراتژیک گفت: هدف اصلی دشمنان مردم ایران در گام اول سواستفاده از زنان و دختران جوان در قالب رهبری انقلاب به اصطلاح زنان و در گام دوم تخریب بیش از پیش زنان در فضای بین المللی بود. 

به گزارش کارگر آنلاین ، محمدحسن دهقانی  پیرامون مسئله حجاب؛ اظهار داشت: در مسئله حجاب که در پاییز سال 1401به تعبیر کارشناسان و جامعه شناسان شورش های اجتماعی اتفاق افتاد می توان راهبرد جدید دشمن را مشاهده کرد که سناریویی تکراری و تاریخی اما ناموفق بود و می توان در فضای عمومی آن را با اسم رمز بی حجابی اجباری نامگذاری کرد. 

وی افزود: هدف اصلی دشمنان مردم ایران در گام اول سواستفاده از زنان و دختران جوان در قالب رهبری انقلاب به اصطلاح زنان و در گام دوم تخریب بیش از پیش زنان در فضای بین المللی بود که در شورشهای اجتماعی سال گذشته به شکلهای مختلف دنبال می شد. 

هدف اصلی دشمن در کشف حجاب اجباری، سواستفاده از زنان بود

کارشناس مسائل استراتژیک بیان داشت: کشف حجاب اجباری سال گذشته در واقع دست گذاشتن روی یک نقطه حساس از فرهنگ جامعه بود که می توانست عکس العمل زنان و مردان را برانگیخته کرده تا دشمن از آن بهره برداری کند به این معنی که از زنان و دختران به عنوان لیدرهای خیابانی در کف خیابان ها برای تحریک مردان استفاده کردند و از آنان به عنوان آلت دستی برای پروژه کشته سازی در حوزه خیابانی و پس از آن در مدارس استفاده کرد و در ادامه برنامه هایش تخریب جامعه زنان ایران قرار داشت و سپس در فضای بین المللی هجمه های داخلی و خارجی را به سمت زنان(با شکل کوتاه کردن مو) وارد کرد. 

دهقانی عنوان داشت: حجاب، عفاف و حیا از مولفه های مهم فرهنگی و اجتماعی در ایران اسلامی است و تاریخ نشان داده که زنان ایرانی هیچگاه مایل به خودنمایی و بدن نمایی و کشف حجاب در سطح اجتماع  نبوده اند در حالی که دشمن سعی دارد بانوان را وارد این عرصه کرده و کنشگری آنان را به سمت منافع خود در حوزه های مختلف اعم از اقتصادی و سیاسی تغییر دهد.

وی با بیان اینکه در دوره رضاخان نیز کشف حجاب با همین هدف امروزی دشمن صورت گرفت و از زنان و دختران استفاده ابزاری شد، ادامه داد: زنان ایران اسلامی همواره در طول تاریخ با بی حجابی مقابله کرده و حجاب و عفاف را به عنوان مولفه های اصلی فرهنگی، اجتماعی و دینی خود برگزیده و با هجمه های دشمن مقابله کرده اند. 

کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اقدامات گسترده دشمن در جهت کشف حجاب اجباری و استفاده ابزاری از زنان، خاطرنشان کرد: دشمن با انجام تبلیغات، فعالیتهای رسانه ای و جنگ ترکیبی که از خیابانها شروع و در فضای رسانه ای دنبال شد و در فضای اجتماعی نیز نمود پیدا کرد تلاش داشت بی حجابی اجباری را ترویج کند و از این طریق به اهداف کلان خود دست یابد اما با هشیاری مردم و تلاش مسئولان اقدامات آن ناکام ماند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین